Çok Yorgunum
O değil de;
’Anahaber bültenine burada son noktayı koyuyoruz’
Anam babam, ne diye lafları yoruyosunuz ki. ’Haberler bitti’ diyerek kendinizi de bizi de yormasanız...
Zaten haber arası reklam alıyorsunuz saçmalıyorsunuz ve yine zaten haberlerin yarısından çoğu magazin içerikli... Bide son noktayı koyup beni neden böle...
O değil de;
Öğretmenlerin verdiği bu performans ödevleri ne olacak böyle bilmem. Öğrenciden çok velinin performansı ölçülüyor sanki.
Fizik dersinden öğretmen yeğenime ödev vermiş. İskelet, eklem yerlerinde lambalar duylar... Duy ne demek bilmiyorum sadece duydum ve öğrenmek de istemiyorum.
O değil de;
İzmir’li ’ışıklarda ineceğim’ demiyor da ’lambalarda ineceğim’ diyordu.
O değil de;
’çok yorgunum/beni bekleme kaptan/seyir defterini başkası yazsın/çınarlı kubbeli mavi bir liman/beni o limana çıkaramazsın/çok yorgunum’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
O değil de;
1994 yılında, bir yaz tatilinde, Varna'da, kıyıda durup yönümü İstanbul'a çevirip Nazım'ı hatırlayarak bu şiiri okuduğumu gören Bulgarların, beni deli sanara,k kafalarını sallayıp yanımdan geçip gittiklerini hatırlattınız bana.
Yorgunluğa gelince:
Yaz geliyor artık.oturup boğaza karşı bir bardak sıcak çay için, atın yorgunluğu üzerinizden.
Hem size yorgunluğunuz alması için kocaman selamlarımı gönderiyorum:)
Sevgi ve saygıyla kalın...
Esma KAHRAMAN
:) Bu şiiri bilmemek :) bilemiyorum yani...
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Bazen her sey beyin yorar evet haber izleyecegim diye düsünüyorum bazen ya o sirada birileri gelir onlari dinlersin
ya da kimse olmaz sacma sapan görüntüler izlersin haber niyetine.
Ama bugün kimse yok haberde yok bu ne güzel bir pazardi
herkesi gönderdim.
Dinlendim yaaaa.
Sevgim sonsuz
Esma KAHRAMAN
:) Haber izlemekten iyidir...
Sevgiler Sayın Yazarım.
Bir de adam veda edecek araya reklam koyuyorlar, isterse haberi sunan Ali Kırca değil Brad Pittt olsun, bir hoşçakal için o reklamlar beklenir mi ya ?
Ben sanırdım ki, üniversiteye gelince bütün öğrenci zulumlerinden kurtulacağım , yanılmışım. Bir kaprisli dağları tepeleri ben yarattım tarzı hocalar ..
Adam öğrencinin eline davyeyi fırlatıyor!
Allaha çok şükür sakatlanan yok :D
Keşke performans ödevi yapıyor olsaydım :)
Sevgiler yazarım
Esma KAHRAMAN
Demek üniversiteye gelince öğrenci zulmünden kurtulacaktın :))))) Polyannanın bacısı mısın yoksa sen!
Prformans ödevi diyip geçme öle zor kiii
ben akşam yaparlarken seyrettim. Kağıda iskelet çizmişler. Sonra eklem yerlerine lamba takıyolar. sonra iskelet ışıl ışık yanıyo. bisürü kaplosu ve açma kapama düğmesi var. Sergiye çıkacakmış o resim.
Bide bi tahta var üstüne 2 cm arayla çivi çakılacak ve iplerle bağlanacak. Onun esprsini çözebilmiş değilim.
Eskiden animler yapardı ama bozuk parayla o çivilerin arasından oynardık. :) Öğretmenin canı oyun mu çekti bilmiyorum.
:) O değil de;
:))))) İyi bayramlar Sayın Yazarım.
O qué
harikasın ...
Şu sevgilimiz sanki , olayına nasıl güldüm anlatamam !
Esma KAHRAMAN
Gerçi onlar da napsın... sanki dünyada güzel bişi mi oluyo da sunsunlar!
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
AYSE 09
ne yapsınlar
sevgimlesin her daim
Esma KAHRAMAN
Şimdilerde TRT'ye gıcığım ama haberleri güzel sunarlardı eskiden.
Yurttan Sesler Korosu vardı... tüm kadınlar aynı fabrikanın ürünü gibi giyiniyodu. Hepsi matemdeydi sanki. Siyah blüz (dekolte yasak) maxi etek... en siyahından... saçlar topuz
çok sıkıcıydı yaaa
:)))))) Demem o ki;
İyi bayramlar Sayın Yazarım.
asran
Çarşaf takımları 6 ay da eriyo farketmedin mi :))))
O değil de;
Sağdan soldan işitiyoruz, görüyoruz, malum şimdiki çocuklar okulda hepsi zıpkın gibi, performanslar dikey limit. Cem Yılmaz’ın deyimiyle “leb demeden hep bir ağızdan Çorum” diye bağırıyorlar. Neticesinde öğretmenlerin birçoğu miadını doldurmadan tarumar oluyor. Sakın, bu performans ödevleri performansı düşürmek için veriliyor olmasın :- )
O değil de;
O yaşta performans arttırmak için ödev vermek ilginç değil mi. Hâlbuki bizim iş yerinde bir Gafur abi var, bir bitkisel karışımdan bahsetmişti, püüüff uçuruyormuş vallahi, ben onun yalancısıyım...
Haa “o değil” öylemi! Pardon o zaman... Çevireyimde kazı yanmasın bariii :- )
Şey diyecektim, yorgunluk için karanfil bire birmiş haberiniz olsun.
Saygılar, selamlar
Esma KAHRAMAN
Velinin performansını düşürmek için veriyolar sanırım.
:))) O değil de;
Gafur abinin karışımı biyana karanfili denicem. Aslında hiçte sevmem tadını. Eskiden sigara içtikten sonra annem anlamasın diye çiğnemişliğim var ama uzun yıllar önceydi.
:) Yorgunlk için katlanıcam artık...
:) Sevgiler Sayın yazarım.
O değil de;
Sabah kahvesiyle cıgaranın tadını hiç bir şeyde bulamıyorum.
İçemiyorum da; çünkü yassah bana galik...
Esma KAHRAMAN
Yasaksa içme tabi :) :Kahve ve çikolatadan devam.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
O değil de, hem çok özlemişim hem de en sevdiğim şiiri eklemişsiniz yazının sonuna.
Esma KAHRAMAN
:) Yoktun bir süredir, sefalar getirdin Sayın Yazarım. Umarım herşey yolundadır...