- 788 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kolpa Bir Transfer Haberi
Ryan Giggs & Rize Flörtü !
Önümüzdeki günlerde play-off mücadelesi verecek olan Çaykur Rizespor’ da, yönetim Süper Lig bileti alınması halinde transfer bombalarını patlatmaya hazırlanıyor. Genç ve başarıya aç yıldız adaylarını kadrosuna katmak isteyen yönetimin ilk hedefi ise M.United’ lı Ryan Giggs. Özellikle de takımın bu yıl geriden oyun kurma anlamında sıkıntı yaşadığını düşünen teknik kadro, teknik kapasitesi yüksek ve çok yönlü bir oyuncu olan Giggs’ in savunmada tecrübeli Koray ile iyi bir ikili oluşturacağını düşünüyor.
Konuyla ilgili yüksek tirajlı gazetelerden Taka’ ya bir demeç veren Giggs: "Öncelikle Rizespor’ a Süper Lig yolunda başarılar dilerim. Şu an bir şey söylemek için erken, ancak Rize’ de oynamak benim için bir hayal gibi. Çocukken bir kez tatilde yayla şenlikleri için Rize’ ye gitmiştik ve orada Hasan Vezir’ e formamı imzalatmıştım. Ayrıca ilkokul yıllarımda da evde babamla Atmaca besliyorduk. Bunların yanında Rize, Kaçkarlar, Ayder ve Anzer yaylaları gibi yüksek yaşam standartlarına sahip bir şehir. Takım ise Freddy Adu, Koray Avcı gibi yıldız isimlere sahip. Sonuçta kariyerim açısından doğru bir adım olacaktır. Hayırlısı olur inşallah." ifadelerini kullandı.
Bunun üzerine Ç.Rizespor yönetimi de görüşmeleri hızlandırma kararı aldı. Alınan ilk bilgilere göre M.United ile sözleşmesini yenilemeyen süper solak, yönetime boş mukaveleye imza atmaya hazır olduğunu bildirdi. Şimdilik transferin önündeki tek engel ise Giggs’ in Brezilyalı kız arkadaşının muhlama, kara lahana, hamsikoli, yaprak sarması, kuru fasülye gibi yemekleri olan zengin Rize mutfağına alışamayacağından endişelenmesi.
Halis İPEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.