- 1761 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
BEL ALTI SAVAŞLARI !
’’ Tüfek icad oldu, mertlik bozuldu !’’ demiş Köroğlu.
’’Yiğit olan, arkadan vurmaz !’’ , ’’ Su içerken yılan bile dokunmaz !’’ ve bunun gibi nice mertlik, yiğitlik sözleriyle büyüdük bizler.
Namaz kılarken, dua ederken kanlısını bile vurmayan, ezan okunurken hiç bir yaratığa saldırmayan bir ecdadın, onlarla gurur duyan torunlarıyız.
’’ Bel altına vurmamak ’’ ise bizim bildiğimiz her türlü sporun , müsabakanın, yarışın en belli başlı kuralı idi.
Galiba biraz yaşlandık. Şimdilerde değişti mi kurallar yoksa ? Bel altı vurmak serbest mi ?
Kendini yiğit sayan, mertliğine, erdemine toz kondurmayan her insanoğlu için geçerli olmalı. Yüz yüze, göğüs göğüse, hileye hurdaya baş vurmadan, eşit şartlarda mücadele etmek ve sonunda yenmek olduğu gibi yenilmeye de şerefinle rıza göstermek !
En çok siyasî hayatımızda gündeme gelmeye başladı hileler, hurdalar, arkadan vurmalar, yalan, talan, suistimal, kandırma ve nihayet rakibe bel altından vurmak !
Öyle bir vuruyorlar ki , hem bel altından, hem arkadan, hem de maskeler takarak, sahte kimliklere, sahte yüzlere bürünürek !
Toplum olarak bu oyunlara prim verirsek, namert olana destek olursak eğer, mertliğin, yiğitliğin hep birlikte buyuralım cenaze namazına....
Kimin yaptığını ben de bilmiyorum ve kimseyi de suçlamak haddim değil. Bir tek şey söyleyebiliriz bu konuda ; birilerini rakip olarak görüp, mertçe mücadele etmeye cesaret edemeyen, işi hileye döken, sahtekârlığa döken p......kler !
P.....k kelimesini kullanmak zorunda kaldığım için özür dilerim.
Fakat ; birilerinin yatak odalarına, son derece profesyonel fahişeleri gönderip, onlara tuzaklar kurup, kameralara kayıt edip, bunları da internette yayınlamanın başka bir adı varsa, siz söyleyin !
Fahişeleri organize eden, onları birilerine gönderen, pazarlayanlara sözlüklerde p.....k deniyor !
Şimdi, insanlar ahlâklı olmak zorundalar. Hele siyasetçiler, bizi yönetmeye talip olanlar daha da bir ahlâklı olmak zorundalar. En azından halk olarak, seçmen olarak bizler böyle isteriz.
Birileri çıkıp bizim yerimize onları test etmiş ve onların bu sınavda kaldıklarını bize göstermek istemiş.
Şimdi teşekkür etmemiz gerekse de bu p.....klere, onlara başka bir sıfatla hitap etmemiz mümkün mü ?
Sıktı artık be dostlar. Bitse şu seçimler de ortalık temizlense çamurdan , kaset savaşlarından, porno ticaretinden ve bel altı güreş rezaletinden.
Sizin de midenizi bulandırmıyor mu şu canım ülkemin siyaset çamuru ?
Ben şu yazıyı bile utanarak, sıkılarak yazıyorum. Fakat bu çirkinlikler benim ülkemde yaşanıyor ve bu ülkenin bir vatandaşı olarak bir şeyler söyleme hakkım olmalı.
Kasetleri çekilenlere sitem ediyorum elbet ; Çok yazık, nefsinize hakim olmanızı beklerdik, diyorum.
Fakat diğerlerine de p.......kler, siyaseti ne hale getirdiniz ? demekten kendimi alıkoyamıyorum.....
Fikret TEZAL
YORUMLAR
Kesinlikle haklılık payı yüksek bir yazı.
İnsanlara bu tarz tuzaklar kurmak oldukça çirkin.
Ama ama ama ama ...
Sevgili Tezal
Acaba bu kasetlerin baş rol oyuncularının hiç mi suçu yok :)
Ya da biz tamamıyle "ya Allah kahretsin bu temiz insancıklara nasıl böyle tuzaklar kurdunuz" mu demeliyiz :)
Peki o adamlar niye böyle komplolara düşüyorlar .
Siz doğru olursanız , bir cihan bir araya gelse sizi yanlış yapabilir miydi?
Bir de bu adamlar malum partinin en önde gelen isimleri en yer yapmış adları.
Peki başı böyle olan bir partiden ne beklenir :)
Balık baştan kokmuş demez misiniz?
Dersiniz.. Ben dedim yani :)
Ama bu olaylar karmaşık hem de çok .
Yapanlar çok farklı kişiler aslında
Öyle göründüğü gibi gibi değil :)
Her yerde kar var, kalbim senin bu gece!
şimdi..
Her yerde kamera var, kalbim serin bu gece :D
NuniLe tarafından 5/27/2011 1:08:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Tezel,
İzin verirseniz yazınıza şu katkıyı eklemek istiyorum. Başbakanlığı döneminde (Büyük bir olasılıkla İkinci Dünya Savaşı'nda)
Winston Churchill'e (Çörcil) bir miletvekili "Şen şeysin," diyor. Çörcil şu yanıtı veriyor. "Siz benim bel altımla değil kafamdakilerle ilgilenin." Hele Türkiye'de, ahlaksızlık sadece cinsellik olarak algılandığına göre; öyle sanıyorum ki o kasetleri izleyenlerin (İzlemedim. Sadece haber olarak okudum.) ezici bir çoğunluğu, kaset kurbanı olanları ahlaksız, onları kameraya alıp servis yapanları ahlaksız olarak görmemiştir.
Selam ve saygılarımla.
Ben hiç sıkılmadan hatta beğenerek seyrediyorum siyasi yarışı.
Gayet olgunca ve demokraşik bulduğumu da itiraf edeyim.
Gayet seviyeli ve edebi üslubu terketmeden seçim meydanlarını dolduruyorlar .
Tarihin derinliklerindeki şahsiyetlerin yaptıklarını açıklıyorlar.
Neler yapacaklarıyla beraber.
Ben onlara değil değerli Tezal ,bu millete hayret ediyorum.
Bu millet değil mi onlara oy veren.
Hepsine ,her partideki "p..ö...k" lere.
E daha adam niye demesin,sömesin.
Adamlar ahlaksızlaştıkça bizim oylarımız daha artıyor.
Ne yapsınlar.
neyse daha yazacaktım ama bu son kasetleri seyrediyorum.
Bir harika.
Ben şu esmere oy verecem galiba.
Tam da bu milletin "vekili" gibi atraksiyonları.
On numara bi vekil olur.
Oyyyy oy .
Bu millet bu adamlara vercek yine.
Kimler vermedi ki.
Oysa "oy" kutsaldır derdi dedem.
Öldü de kurtulduk.
Ona kalsa her şey kutsaldı.
Eşkiyalık yaptığı yıllarda bir düşmanının evini sarmışlar arkadaşlarıyla.Adamı vuracaklar hanımı yanından ayrılmıyor.
Velhasıl vuramamış.
Oysa bel altından vurup yaralasaydı.
Selam ve saygı ile.