- 756 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgimde Asabi Karmaşa...
-Karmaşada yaşamaktır mutluluk, kusup rahatlamak gibi...!-
Ağlamasını bilmeyen gözlerime ateş sürün haydi. Yazık, yazık ki aldanmalarda bağlandığım dünya tükeniyor her hecede. Susmasını bilmiyorum, kesin bari, kesinde bitsin bu parodi.
Koyulduğum gaflete sürün sefaletin en siyah rengini. Islak çamaşırların geceleri tenimi üşüten sessiz cenklerinde mahrem bir şekva eyliyorum da, haydi bitirin şu eziyeti.
Çerhimde çarmaha gerin putperest keyiflerimi. Nasıl olsa keyfiyetimde lisan-ı halim amansız bir pejmürdeliği zulümatlı ve perişanca bir astar suretinde bu vakitlerde giyindiriyor tinselliğime.
Hüsünden ırak kapıma edep ile sürün baki gayemi. Biliyor olduğumun tekrarına boğun nefes nefes. Ahvalinde kalmış gözlerime damlatın ekberi ve pas tutmuş kulaklarıma örs örs vurun haydi!
Vurun en sessiz çığlığınız ile ekvatorunda kalbimi. Tükenmeden bu hayat , acısıyla ve tatlısıyla doğru kelamlarımın inkişafına bürhan olacak klasörler toplayın her ruh dairesinden.
Susturun manipüle edilmiş jakoben serseriliğimi. Utanmayın; seçin, seçtirin benden kalan tüm arsız kelimeleri ve letâfet-i asliyeme sihirsiz imgelerle ile dokunun.
Ezdirin, ezin, bitsin şu naiflik ile cefa bulmuş kaderim. Küçücük yüreği ile sevdiğim canın canını katın canıma. Bitti derken hayat, yeniden başlayan güzelliklere salık eyleyin.
Biliyorum, her şey yalan. Ama her yalanda gerçek bildiğim aşkın damarlarımdaki neşvesine dokunun. Sığındığım o küçücük yüreğin güzelliğini siz de görün.
Her ne kadar çoğu şeyi yapamasınız da, en azından sevgisinin hülyalarında yaşarken yüreğimi hissedin. Gönlümün rikkatli hızlanışlarında, onun gülücükleri ile şu dünyayı dahi sevdiğimi anlayın.
Ne kadar eksik de olsam, yanılgılarda kirli bir kırmızıya da büründürsem dünümü, gözyaşlarının en sıcak haliyle mutluluğa akabildiğini de görün.
Buna inanırken, inanmalarıda bana anlatın. Çünkü sebebinde hoşuma gidiyor tekrarlarım ve tekrarımda yemyeşil güneşimi ilhamlarınız adına yüreğinize süzün.
...
YORUMLAR
Değerli Kardeş, yazını okuken aklıma kalp hastası olan adam geldi.
Adama nihayetinde yapay kalp takmışlar.
Kalp vazifesi gören makine kucağında dünyaya gülümsüyordu ekranlarda.
Bu adamın kalbinden neler geçer diye düşündüm.
Bu adam aşık olabilir mi?
Acaba şu yazdıklarını yazabilir mi?
Bu kadar hassas ve derinden ,bu kadar yürekten düşünebilir mi?
Yoksa mekanik mi olur daha çok.
Yani "merhamet" dediğn zaman " dıt...dıt...dıt...dddiiiiiiiii" mi der?
Yoksa ?!
Biraz yürek işi galiba bu kadar uzun ve derin düşünmek.
Çok değerli Mehtap ALTAN ve sizin gibi.
Sizleri hayretle okuyorum.
Gönül dervişleri.
Selam ve dua ile.
HakkınSesi
Rabbimin Rahmeti daim seninle olsun....
Kalemin mürekkebin ve yaşamın ıslaklığına değmiş her nefes ağlamayı bilir!...
tebrikler çokca...
HakkınSesi
Rabbim Rahmeti s!zinle olsun...