- 885 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YARATICIYLA KONUŞMAK
Canım Allahım
Sana çocukluğumdan itibaren seslendiğim gibi canım sözcüğüyle başlamak istedim satırlarıma. Evet,sen benim canımsın ve ben de senin canından bir parçayım.Senin büyüklüğün karşısında ben sadece bir zerreyim biliyorum.Şu an bu satırları yazarken bile içim kıpır kıpır yerinden çıkacak gibi. Affına sığınarak seninle konuşmak dertleşmek için kaleme aldım bu yazıyı.
Bugün yaşıyorsam,nefes alıyorsam, bu yazıyı yazıyorsam hep senin sayende. Bu canı veren de sensin zamanı geldiğinde alacak olan da …Sonunda sana kavuşmak olduğu için ölmekten korkmuyorum.Sadece sana layık bir kul olamadıysam ondan korkuyorum.
En mutlu olduğum anlarda en mutsuz olduğum anlarda da hep sana sığındım ben.Mutlu olduğum anlarda Allah ım sana şükürler olsun derken kötü anlarımda bunda da bir hayır vardım dedim ve şer görülen şeylerden hayır çıktığına şahit oldum.
Sana dua etmek, seninle içsel konuşmalar yapmak her zaman rahatlattı beni.Haksızlığa uğradığım zamanlarda hiçbir zaman beddua etmedim.Çünkü biliyordum bedduayı sevmediğini.Haksızlık yapanları her zaman sana havale ettim .Sen de ahiret hayatına bırakmadan adaletinin enginliğini gösterdin bana.
Bugün hayattaysam, yaşadığım kayıplara ,kötü olaylara rağmen ayakta durabiliyorsam hep senin sayende.
Sana olan inancım,güvenim yaşatıyor beni. Herkes gibi kötü zamanlarımda intihar etme düşüncesi ben de de oluştu fakat sana olan inancım durdurdu beni.
O kadar yücesin ki varlığının tecellisini her yerde görmek mümkün.Kendime bakıyorum ve vücudumun çalışma şeklindeki mucizenin senin sayende olduğunu biliyorum O kadar güzel yaratmışsın ki her şeyi.Akıl sır ermiyor yarattıklarını sırrını çözmeye. Her yerde,her şeyde sen varsın.Doğan güneşte, batan güneşte ,uçan kuşta her şeyde sen varsın
Karşılık beklemeden o kadar çok şey sundun ki hizmetimize.Tek isteğin bizim iyi insanlar olmamız şeytana uymamamız.Namaz konusunda çok hassas olmamız gerektiğini söylüyorsun Kutsal Kitabımızda. Biliyorum senin bizim kıldığımız namazlara ihtiyacın yok.
Altmış yıl ömrü olan bir insanın kıldığı namazların toplamının iki yıl gibi kısa bir süre olduğunu öğrendiğimde çok şaşırmıştım.Ortaokuldan beri nacizane kılmaya çalışıyorum.Bazen kılamadığım zamanlar da olmuyor değil. O anlarda kendimi öğrencilerimin yerine koyuyor ve ödevini yapmayan bir öğrencinin duygularını hissediyorum yüreğimde ve korkuyorum senin karşına çıkmaktan.
Kul hakkının senin için çok önemli olduğunu biliyorum.Bu konuda dikkatli olmaya çalışıyorum fakat insanların dedikodularına kulak misafiri olmak zorunda kalıyorum bazen.Ortamdan uzaklaşamadığım zamanlar oluyor.Dedikodunun insan eti yemeye eş değer olduğunu biliyorum ve kullarının bu konuda sana nasıl cevap vereceğimi düşünmekten kendimi alamıyorum.
O kadar çok şey var ki sana anlatacak.Sözcükler kifayetsiz kalıyor.
Seni sevmek sevgilerin en yücesi.İsmini anmak bile tüylerimi diken diken ettirirken öldükten sonra seni görme düşüncesi beni dünyanın en mutlu insanı yapıyor.
Sana kavuşmayı özlemle bekliyorum Canım Allahım.
Seni her şeyden çok seven kulun…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.