CİN ÇIKMAZI
Bir elin Hayriye Teyze’nin penceresinden sarkan çiçekleri okşasın, koparmasın diğer elin Lütfiye Teyzelerin eski balkonundaki begonvilleri.
Ben en çok halama üzülürüm bilir misin...!
Günahı olmayanlar bu sokaktan geçer derler derdim de inanmazdı.
...Bak işte hala şimdi buradayız, demek şişmanlık sahiden de günü gelince günah olabiliyormuş...
.
.
Burası Cumalıkızık köyünde 55-60cm.lik daracık bir sokak.Hatta savaşlarda askerlerimizin düşman askerlerinden saklandıkları bir sokak.Üstelik düşman askerlerinin gelip de onları göremedikler için ismine " Cin Çıkmazı " ismi verilen bir sokak.
.
.
Ben sana o kadar yemek yeme demiştim hala, bunun zararlarını birgün mutlaka görürsün demiştim.
En azından biraz spor yapsaydın da, bel çevren 60cm olsaydı hala.
günlerdenbirgüncumalıkızık 2011 Davidoff
YORUMLAR
Davidoff
SÖZ VERİYORUM, bundan sonra daha uzun yazılarla beraber olmaya çalışacağım.
SAYGILARIMLA.
Davidoff
Şimdi ben size Cin Çıkmazı'nı tamamen tanıtsam ne anlamı kalırdı,
veya hergün bir Davidoff yazısı okusanız belki benim kalemim size bir a b c gibi gelmeye başlardı.
O yüzden bırakalım hem okuyucular kalemden bıkmasın, hemde yazıları yerinde araştırıp ne kadar doğru olduğunu kendi gözleriyle görüp öğrensinler.
TEŞEKKÜR EDERİM GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN.
asran
asran
asran
Davidoff
o konuya hiç girmiyelim, yoksa bir kitap yazmam gerekebilir.
Bu sokaktan geçen biri olarak ( Cin Aralığı Sokaktır adı ) bu kısa ama güzel yazı için teşekkürlerimi iletiyorum...
Davidoff
Asıl ismini araştırırsanız Kurtuluş Savaş'ından sonra bu isimle anıldığını öğrenirsiniz.
SAYGIMLA.
Bir_Kucuk_Ask
Gün/ahlarimiza pismanlik ekeleyen
günah biriktitip yine kendimize edeniz belki de biz/iz.
"bastigi yerleri toprak deyip gecmem, tani düsün altinda binlerce kefensiz yatani" dedi ya hani büyük sair
o misal iste.
kapatmisiz gözlerimizi gercege, yalanlar ile avunmaktayiz.
Sevgili Davidoff sakladigin mesajlar ile mürekkebini sürdügün her yazi okunmaya deger
ki zaman oldukca hep gözlerime dogan günessin.
Sevgilerimi gönderiyorum
Allah'a emanetimsin.
Davidoff
TEŞEKKÜR EDERİM.