YORUMLAR
Öncelikle bu vefalı davranışınızdan dolayı size teşekkür ederim.Bu site benim için bir meyve sepeti niteliği taşıyor.Güzel bir meyveye rastlayıp onun lezzet ve estetğinden veya hamlığından bahsetmek.İnsan olanın İhsan edene borcudur.Bu manada ben siz ve sizin gibi Şiiri ciddiye alan; süslü söz (!) söylemek yerine ŞİİR yazarak topluma vazife yapan her bireye ,kendimi en baştan borçlu hissettmeyi bir şeref biliyorum. Sizi tanımak ise bir mükafat almak kadar güzeldi.Gerek şiir gerekse görüşmelerin yenilerinin de hayatımıza renk katması temennisi ile.Hasleten teşekkür ederim.İlk evimin İlk Misafiri Yürekten yüreğinize bin selam. Ölü bir akşamı diriltecek kadar güzeldi benim için bu yazınız. Allah razı olsun.Muvaffakiyetler diliyorum.sevgi ve selam.
SİZİN YAZILARINIZI YENİ GÖRDÜM HER HALDE BU SAYFALARDA KONAKLARIM ARTIK , BU YAZINIZ İÇİN AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM HEVESİMİN KIRILDIĞI TAM VAZGEÇEYİM DEDİĞİM YERDE ADNAN BEYİN YORUMUYLA KARARIMI YENİDEN GÖZDEN GEÇİRME GEREĞİ DUYDUM VE NE YALAN SÖYLEYİM ONUN HER YORUM YAZDIĞI ŞİİRE (Kİ BEN KENDİ YAZDIKLARIMI HİÇ BEĞENMEDİM BEĞENMEM ) DÖNÜP TEKRAR BAKIYORUM İNSANLARIN HAYATLARINDA BAZEN BÖYLE GÜZEL TESADÜFLERDE OLUYORMUŞ DEMEK Kİ .... KALEMİNİZ, KELAMINIZ DAİM OLSUN SAYGILAR, SELAMLAR...
greentea76 tarafından 5/26/2011 8:18:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
yeğinadnan
**Asla unutmamak gerekir.Giden gittiği yerden sadece kendisini eksiltir.İntibası ve sevgisi yetim kalır.Ya gelmeyecek kadar sıradan ,yada gitmeyecek kadar asil olabilmektir iş olan.
" Ben yazdıklarımı hiç beğenmedim beğenmem" demişsiniz doğrudur.
Şiir aczin giryesidir demiş şair.Kim aczine aşık ki sizce.Biz tecrübelerimizi ağlıyoruz ki.Birilerine rahmet olsun.Yoksa şiir'e ne gerek var.
Bence iyiki varsınız.Ya suspus olup milleti aldatsanız ??????.sevgi ve selam.