YaS 35 YoLuN YaRiSi...
Cahit Sitki Tarancinin sözleri ..Hep bildigim.. ama tam anlamiyla bu gün hisettigim misralar.. Yas 35 yolun yarisi.. dönüp bakiyorum yasanmis yillara.. hala kücük kiz cocuguyum.. Icim kipir kipir heycan doluyum ama yasam merdivenlerinin en zirvesindeyim.. yasanmisliklarim ,tecrübelerim,bildiklerim hatta bilmediklerim.. yasam defterinin en orta sayfasindayim.. Okul yillarinda ne cok severdim defterin en ortasindan yaprak koparmayi sanki hic bitmeyecek gibi gelirdi defterin sayfalari.. Kimse anlamazdi kopardigim sayfalari.. Ya simdi, yasam defterinden koparsam bir sayfa hic yasanmamis saysam hangi sayfayi koparir atardim acaba? hayatimda sadece bir sayfami 33. sayfayi tamamen koparip yasanmamis sayardim.. Onsuz kalmaktansa keske o sayfayi hic karalamasaydim.. Evet evet tam yolun yarisindayim..Ciktigim en yüksek merdivenden seyrediyorum gecmisimi.. Acilariyla mutluluklariyla mutsuzluklariyla iyki bu hayattayim iyki varim.. Cevremden sevdiklerim hic eksik olmasin.. Ciktigim merdivenleri saglikla inmek temennisi ile iyki Varim iyki dogmusum.. iyki ben ben olmusum...
YORUMLAR
Yaş 35 olmuş ne farkı var için yaşamıyorsa 20'yi,yaş 20 olmuş ne farkeder için yaşıyorsa 50'yi...