- 652 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
_mavi sevdam_
İşte yine geldi yaşamımın baharı...gökyüzü yeniden masmavi ve yapraklar üzeinde çiğ damlaları...mutluluk kokusu soluyorum yeniden farkediyorum tüm güzellikleri, farketmek için yaşıyorum...Gülümsüyorum hayata büsbütün...GÜlÜMSÜYORUM..=)
Gökyüzü hıçkıra hıçkıra ağlıyo..sokaklar gözyaşlarından sırılsıklam...toprak kokusu ve hıçkırık sesi sarıyor her bir yanı...caddelerde yürüyor hesapsızca insanlar..
kimi ıslanmamak için koşuyor otobüs duraklarına...kimi sımsıkı tutuyor elini sevgilinin ıslanmak pahasına da olsa..
Islak kaldırımlarda yürüyorum hayatın tüm gerçeklerine doğru...tanımaya çalışıyorumyaşamımın baharını, anlamaya çalışıyorum..neydi beni bu bahara sürükleyen??
hüznü ve mutluluğu bir arada yaşıyorum...hüznü mutlu, mutluluğu umutla karşılıyor yüreğim..yalnızlıklar uzak duruyor benden.içimde yeşeren düşleri umut ediyorum yeniden..tutuyor elimden yaşamımın baharı..sımsıkı tutuyor ve bırakmıyor..
Mutluluktan akan gözyaşlarımı gören gökyüzü ağlamıyor susuyor utancından...salıyor bir anda o ışıl ışıl kanatlarını yeryüzüne yaşam güneşiiipırıl pırıl parlıyor..insanlar çıkıyor evlerinden birer birer..yine de sevgiyle birleşen sevgiyle ıslanan eller ayrılmıyor birbirinden..
Güneş gülümsüyor yakıyor sevgiyle çarpan, bir olan yürekleri....
yürüyorum yaşamımın sonsun baharına doğru umutlarımı da , sevinçlerimide, hüzünlerimi de yanıma alıp yürüyorum hiç durmadan...zamanı geride bırakıyorum artık....yaşam güneşinin o parlak ışıl uşul sıcacık kanatlarını ve sevgiyle göz kırpan mavi semanın altında hiç tereddütsüz yürüyorum yaşamımın baharına...yani sana...
...mavi sevgili sana yürüyorum....cimcime..
04.04.2011 ...seni seviyorum...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.