HAYAL EDİLEN RÜYA
Yıllardır sevmeyi ve sevilmeyi unutmuş bir insan olarak hep mutluluğun özlemini çekiyor,ömrüm bitmeden acaba bende mutlulluğun ne olduğunu öğrenir ve tadabilir miyim diyordum.
En yakınların tarafından anlaşılamamak,yapmadığın şeylerle itham edilmek,sanki toplumda en kötü bir insanmışsın gibi değerlendirilmen,evde bir tatlı söz,bir güler yüz görmemen,bunca yaptıkların güzel şeylerin bir çırpıda silinip atılması ne demek bilir misiniz?Gördüğüm bu tür davranışlar yüzünden her gün kahroluyor,için için kendimi yiyip bitiriyordum.Acaba bugünler geçer tekrar hak ettiğim insani davranışlarla karşılaşır mıyım diyordum.Hiç değilse bir gün rüyamda olsun görebilirmiyim şeklinde hayaller kuruyordum.Bugün hayatımda çok önemli bir gün.25/05/2011 Çarşamba gününün ilk dakikaları.Yıllardır içimi yakan,beni gündüz ve gece kahreden sıkıntılı duygulardan kurtuldum.Evet,hayal ettiğim rüyayı gördüm.hem de gerçekmiş gibi bir rüya.Öyle bir rüya ki özlemini çektiğim mutluluğa kavuşuyorum.Rüyamda gördüklerime bir türlü inanamıyordum ve hiç bitmese diyordum.
Saygılarımla.
YORUMLAR
ekici
ekici
degerli sairim yüreginiz ve duygularınızı okadar güzel ve sade yansıtmışınızki harkuladeydi. ve sizin adınıza o duyguyu yaşadıgınız için sevindim. ayrıca ben inanıyorumki ileridede bu rüyanın dahad a güzelini yaşayacagınıza inanıyorum. yüreginizde kaleminiz kadar güzel.saygılarımla.
ekici
Esendag Bayram
Ne güzel!..
Hayal edebilmek ve rüyasını görebilmek ne güzel!..
Şairlerin kişilik renklerinden biridir hayal etmek.
Ve insana özgüdür.
Aksi halde robottan bir farkımız olmaz ki...
Mutlu olmak, aslında çok kolay.
Nasıl mı?
Birine "seni seviyorum" sözlerini söyleyin bakın nasıl değişecek o an...
Yansıyacaktır sevmeler ve çoğalacaktır bu en asil duygumuz.
Teşekkürler şairim.
Kaleminiz daim olsun.
Selam ve saygıyla
ekici
keşek rüyaların hayırlı olanları gercek olsa üstadım ama gördüğümüz rüya belkide sadece rüyadır saygılar
ekici
ekici
Gün doğmadan neler doğar,çoğu insan aynı durumda.Zamanla insan herşeye alışıyor.Güzel paylaşımınız için teşekkürler
ekici
Efendim merhabalar yazınızı çok beğenerek okudum.Ben de sizin gibi acaba demekle koca bir ömrü harcadım.Acabalar ile geçmiş ama bir tek hayalin,bir tek umudun bile gerçekleşmediği bir koca ömür=elde var sıfır..Bilmiyorum bende sizin gibi rüyalarda görüyorum ,hiç bitmese diyorum lakin bitiyor ve uyanıoruz..Umudum o ki bu şekilde mutluluğa hasret olanlar kabirde uyanmadan mutluluğu bir gün bile olsa tadabilsinler..
Sonsuz saygılar efendim..
ekici
kader44
Gelin görün ki keşkelerin bizlere bir getirisi yok.Öyle ise ne yapmalıyız geleceğe bakmalıyız üç gün de ömrümüz kalsa onu dilediğimizce yaşamalıyız çüknü bu hayat bizim ve tekrarı da yok sonu ölüm olsa da hiç farketmez yeter ki gerçek sevgiyi bulmuş olalım..
ŞUNA İNANNIORUM VE BÜYÜK HARFLER İLE BAĞIRA BAĞIRA DİYORUM Kİ DOLU DOLU GEÇMİŞ ÜÇ GÜN HİÇ YAŞANMADAN GEÇMİŞ 40 YIL İLE TERAZİNİN KEFELERİNE KOYULSA O ÜÇ GÜN HEPSİNDEN AĞIR GELİR..
Saygılarımla efendim...
Sayın hocam,
Öncelikle rüyanızın gerçekleşmiş olmasına sıkıntılı duygulardan kurtulmanıza sevindim :)
Düzenli bir şekilde yazılmış bir yazı buraya eklendiğinde iç içe giriyor ve düzeni bozuluyor.
Onun için sayfaya aktardığınızda satır baslarınızın bulunduğu yerlere tekrar birer boşluk verip
sonra göndere basın.
Ben de ilk zamanlar bu konuda sıkıntı çekmiştim.
Saygılar,
ekici
Öncelikle size çok teşekkür ediyorum.Bu sitede daha çok yeni sayılırım.Bazı incelikleri bilmeyebilirim.Sizin gibi böyle yapıcı eleştirileriyle insana rehberlik yapanlara teşekkür etmemek,saygı duymamak mümkün mü?Sonsuz saygılarımla.