- 640 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Ulaşımda ne eksik?
ULAŞIMDA NE EKSİK…
Dünyada havayolu, karayolu, denizyolu taşımacılığında hızla yenilikler yapılırken; ülkemizde yapılan yenilikleri görmezden gelemeyiz…
Hızlı tren yolu ile iller arası mesafe azaltılırken,(Konya-Ankara ve diğer illeri basından okuyoruz.), deniz taşımacılığında ise; Feribotlar ve Marmara’da yolcu taşımalarını yaparak modern yolculuk şartlarını getirenlere, Büyükşehir belediyelerimizden milletimiz memnun oluyor. Karayolunda ise, Bolu tünelinin de bitirilmesi güzel bir yenilik.
Nevşehir’imiz de bu konuda projesinin olduğunu yerel televizyonu izlerken milletvekili adayından, duymak iyi bir gelişme. Turizmde Antalya ile Nevşehir arasındaki yolunda mesafelerinin düzenlenmesi iyi. Umarız kısa zamanda olur…
THY ise takdir ettiğimiz yanları olduğu gibi,(Nevşehir hava limanının ulusal kimlik kazanması, İstanbul a iş adamlarımızın sabah gidip akşam dönmeleri harika.)Birde, Uzun umre yolculuğundan gelen bazılarının, Yeşilköy ulusal hava limanındaki hizmet eksikliğinden de bahsetmemizi isteyenler var…
Umreden, aktarmalı Nevşehir e gelecek yolcularda, Sabah 7.00 da kalkacak, 11 saat bekletilmelerine, çare bulunamaz mı? Bu konuda düzeltilir ise memnun oluruz…
Hava sıcaklık farkına dayanmayan yaşlılarımızın, bekleme şartları, sağlıkları ciddi tehditle karşılaşmaktadır. Tam uygun olmasa da, bir dinlenme ortamı mescitte olmasaydı o kadar umreden gelenlerin, koltukta beklemeleri! Yetkililerimizce bundan sonra bari düzenlenir…
Mukaddes yolculuk hac da ise, özel firmalardan memnun olanlarda var şikâyet edenlerde var, Bu konuda Ulaştırma bakanlığımızın ilgili birimlerinin, daha planlı bir organizasyonların olması 21.yüzyılda gerekli değil mi? Diyanet işleri başkanlığımızca alınan yazılı anketlerin, masaya yatırılacağına inanıyoruz…
Umre ziyaret öncesi ve sonrasında, İlimizdeki ilgilenen yetkililere teşekkür ediyoruz. Bir de aktarmalı, dış hatlar terminalinde sabaha kadar nedenlerini, Kayseri ve diğer iller hizmeti çok iyi almışlar mı sormak lazım? Anketleri çözecek uzmanlara bir eğitimci olarak yazmamı isteyen yaşlıların, havayollarındaki modern çağdaşlığımızı o zaman yakalamış oluruz ne dersiniz?
Karayollarımızda, Aşırı Hız limitini aşanlara Trafik yetkilileri radarla cezalarını verirken, Şehir içinde uygulamalardan bazı eksikleri görmeyenler mi var?
Bazı istekler; Özellikle meteris,bazı kavşaklardaki Hatalı parkların yapılması,dönüş yolundaki banketin ilgili belediyemizin fen işleri birimince kontrolü, bazı ışık ihlalleri ve bazı yayaların kurallara,tam uymamaları ,sürücü kurslarımızın eğiticilerince ,Şoförler odası başkanlıklarımızca da gözden geçirilmesi ve yeni önlenmesi gerekmez mi?
Uçhisar kavşağının yeniden gözden geçirilmesini isteyenler İl trafik komisyonumuza çok dedik, Temizlik görevlileri cam kırıkları ve tampon parçaları mı toplayacaklar?
Okul çıkışlarındaki trafik polisi arkadaşlarımızın can siper çocuklarımızın karşıya geçişlerini sağlamalarını takdir ediyoruz.
Alkol alan bazı trafik magandalarının yüksek sesle müziklerini açıp insanları rahatsız ettikleri bize bazı ailelerden şikâyet olarak yansıtılmıştır. Denetim yapılıyor ama neden önüne geçilemiyor anlayamıyoruz…
Emniyet müdürlüğümüzün, Jandarma teşkilatımızın, Tarım il müdürlüğümüz yetkililerini, Belediye zabıta müdürlüklerimizi, ilimizdeki anayollar ve şehir içindeki denetimleri daha nasıl olacak…
Fedakârlık yapanlarımızın tamamını bizler gönülden, Takdir ediyoruz, Tebrik ediyoruz…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.