- 1529 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Aldatmak – itiraf
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
...
Aldatmak – itiraf
Beni seviyor musun? Dedi kadın, elleriyle adamın göğsündeki kılları okşarken.
Hayır, dedi adam.
- Seni hiç sevmiyorum.
- Hiç mi yalan söyleyemezsin sen tanrı aşkına?
- Söylerim… Söylüyorum hatta. Şuan bir yalanı işliyorum dünya denen bu dolambaca nakış nakış. Yalandan bir orduyu var ettim seninle sevişmeye başladığımda. Sevgi dolu bir kalbe yıkıp paramparça etmesi için gönderdim ordumu. Şimdi o kalbin çevresinde saf almış hiçbir şeyden haberi olmayan sevgi yurdunu kuşatıyor yalanlar ordum. Ve sen, sen beni iyilikten ve tanrıdan uzaklaştıran şarap gibisin ellerimde. Seninle olmaktan haz alıyor ama sevmiyorum. Birazdan tükeneceksin ve ben sen tükenince ordumun yıkım emrini vermek üzere sevgi yurduna gidecek, iki dudağımla ölüm fermanını imzalayacağım.
- Anlamadım?
- Anlayamazsın. Çünkü anlayabilecek olsaydın sevildiğini sorAmazdın bile. Bir bakışın yeterdi sevildiğini anlamana. Oysa sen içip izmaritini sokağa attığım sigara gibisin. İşim bitince atacağım seni. Bedenine sıkışmış arzularımı senden çekip alarak doymak isteyen hazzımı bastıracak ve çıkarıp atacağım seni benden.
- Sus, lütfen.
......................
İbrahim Sarp Baysu
YORUMLAR
Aldatan sanrilar
adam hakli, anlasaydi sorarar myidi? anlasaydi kadin o an orda olur muydu?
Anlamadigi icin
anlasilmadigi icin ihanet ve itiraf iste böyle bir arada
ve devami var.
devami ise hep yarinlar degismeyecek sanrilari ile.
Tebrikler
kisaliginca igne batirdi akla paylasim.