- 1085 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
_________Sevgilim____________
Yoruldum artık biliyormusun?Tek taraflı bir hayatı omuzlanmaktan,hayatın yükü altında ezilmekten yoruldum.Sevmekten,seni beklemekten,her güne belkilerle başlamaktan,göz yaşlarımı akıtıp sonra kendim silmektem yoruldum.Kendi kendime sabret demekten sabır taşlarım bile tükendi....
sevgili
Sana o kadar çok ihtiyacım varki anlatamam.Sarılsan bana,başımı göğsüne yaslasam ve göğsünde içimde biriktirdiğim yaşlarla hıçkıra hıçkıra ağlasam.Ama yoksun sevgili bunların hepsi benim için bir hayal,ne acı değilmi?Dostlarım,sevenlerim,değer verdikçe canımı alan sevdiklerimin yoklğu kadar gerçek senin yokluğun....
sevgili
İnsanların gülüşleri o kadar yalan ki,o kadar menfaatperest olmuşki yeryüzünde bir anı paylaştıklarım.Artık alınacak bir canım,bir parçam olmadığı için hepsi bi anda yok oluverdiler...
İçini kararttım değilmi?Affet beni sevgili,inanki bunu tek sebebi kimsesizliğimden,çaresizliğimden,yalnız kaldığımdan...
sevgili
Kaç zamandır yokum kendimde,kaç zamandır yoksun.Ben sensizliğe bir türlü alışamadım.İnan çok gücüme gidiyor.Gözlerimi açmak bile istemiyorum.Çünki;her açtığımda her güne sensiz başlıyorum.Ve umulmaz yaralar açıyor ruhumda,gözlerimi açmıyorum bende.Herkez beni uykuda biliyor,oysa uykuyu unutalı çok oldu.
sevgili
Hayalinde can bulan gülüşünü özledim.Kendimde unuttuğum ne varsa bulduğum hayalini özledim.seni çok özledim...
sevgili
Geçecek elbet bu günler.seni kocaman bir gülümsemeyle karşılayacağım bir gün sevgili...
Bekliyorum seni,unutma beklerim...
seni seviyorum sevgili...
DÜNYAN...
YORUMLAR
Sevmek, beklememektir.
Beklentilerin son buldugu bir duraktir o. Öyle ki tüm gerçekler, tüm dünya silinir gider.
Ne O'ndan anlasilmayi beklersin, ne onu anlamayi. Ne onun gelmesini beklersin, ne onun Leyla, Mecnun olmasini. Bekledigin bir sey yoktur sevmeyi becermek disinda.
Keyifliydi okumak...//
Sevgiyle..
Yoruldum artık biliyormusun?Tek taraflı bir hayatı omuzlanmaktan,hayatın yükü altında ezilmekten yoruldum.Sevmekten,seni beklemekten,her güne belkilerle başlamaktan,göz yaşlarımı akıtıp sonra kendim silmektem yoruldum.Kendi kendime sabret demekten sabır taşlarım bile tükendi....
her gün kendime kırk kez söyleyip de o söylediğime inanmak istediğim şeylerden biri de gidenlerin bir gün döneceği... umarım gidenleriniz bir bir geri döner ve geride bıraktıkları onları bekleyen o kocaman yüreğe sımsıkı sarılırlar... dokunaklı satırlar için yüreğinize sağlık...
kızım sen çok aşıksın heralde..belli ki;ya terkedilmişsin ya da aldatılımışsın,sen terketmişsin..ama böyle olmaz ki... bütün yazılarını şiirlerini okudum,içim parçalandı! beni bırak,sen de kendini parçalamışsın...kendine yazık ediyorsun,başka birşey değil...sadece çok duygusalsın,ondan inciniyorsun...