Sayın Okuyucu 1
suan icimdekiler bir marş olsa bu olurdu sayin okuyucu kop kop kop kalbim , acidan kop haydi ! sabahin koru allahin 7 snde halbuki delide durtmemesine ragmen sayin okuyucu bunlari sana sacmaliosam halimin komik daha dogrusu traji komik oldugundandir ...
sabah saat 07.07 gorup beni dusunuo diye mutlu olan turk filmlerinden firlama sahsiyet ben ’ seni anca ruyasinda gorur ’ gerceginle karsilastim cunku... ha bunu da yabanci solemedi ruhumun yikama haznesine yumusatici koyulmamis tarafim soledi bunu bana sayin okuyucu ....
hadi simdi gelde inan de bana sayin okuyucu . dunya duzdur ,inekler ucabilir ,nukleer zararsizdir .ben sana inaniorum sende bunlara inan ,dio kalbim bana hemde en pis nanik isareti burnunda bi de ...
kac km gittim bilmiorm ama bunlari sacmaliyacak kadar zamanim vr sayin okuyucu ....
diyordum ya olmuyacak duanin amin kismiyim ben ...sabah sabah bide bu cikti basima .ne mi ¿hic indirilmemis vahiyın hic olmamis figuraniymisim bunu hisssetim sabah sabah ...
dıs kapinin dış mandali rolunu hayat oyununda hic kaptirmayan bi ben var benden ote yanii ....
ustelik yuce adalet ya kendi oyunumda kendi sahnemde ... olsun buna da sukur nefes aliyorus ya sayin okuyucu inan bak ... suan camdan kafani cikar ucan bi inek goruceksin inan bana sayin okuyucu:) ....
suan belki hala uyuorum .nerden mi cikti ...bindigim arabesk tabanli dolmus soforu sila calio hemde oluruna birak hayy bole sarkının ben taaaaaa neyse ...bu ruya olmali en kabuslusundan sankı ...
sayin okuyucu hani guzelk yarismalarnda uzun bacakli I.Q su dusuk sahsiyetlr vardir ya hayattan tek beklentisi ne bilim foklarin soyu tukenmesin ,balinalara bisi olmasin dunya barisi diyip iki kolunu yukarda kavusturan onlar gb olmak istedim imrendim onlara suan.. neden mi sorma bunu bana bak hala sana sayin okyucu diorum pencereden baktiginda ucan inek gormekten ,hrseye ragmen tum kalbinle inanmaktan iyidir cunku ...
koskoca bi kalbm var bu dogru ama bi fokum bi balinam bilem olmadi benım sayin okuyucu sen bunu anlayabilirmisin ¿
I think so sayın okuyucu .....
biras sonra allahn yedisinde yirmi sekiz senelik omru hayatimin son uc yilinda sahit oldugum hr gun parkta kosup bi gram zayiflayamiyan sisman teyzelerin onlar kosarlaken karsilasinda istahla karisik sandevicimi yicem o derece hayattan sogudum ,canima kastim ,gectm hayttan yani sayin okuyucu ....
bunlari okuduktan sonra aman bu ki yine karismis ama hic ole darmagan sacmalarkene gormedik deyip tele sarilcaksin ’ gokooo ne yaptin ¿ aksam iki kadeh icek mi ¿ diceksn bana sayin okuyucu biliorm...bu yusdendir ki seni daha da bi cok seviorum ... allah razi olsn sayin okuyucu :)
ama icine ettim hayatimi dusenlemekle ders calismakla aksamda komedi dukkkanini islemekle gecirecm gnumu...kendimle yuslesip baris imzalamali artık ...kac ölü kac yaralı bakıp kalbımın fizibilitesini yapmam lazım savas sonrası kesın barut kokusu arasında ...
sol tarafimi devre disi birakip herkes gibi’ bekleme yapmaaaaa ticariiii ’deyip beklemeye aldıgim beynimi kullanma zamani geldi herkes gibi...
ama sen bu gece benim icinde vur poposuna kadehin sayin okuyucu ....
haydi fondip yapmayan ucan inek gorsun sayin okuyucu ! G.V. 11.05.2011