- 5296 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Prensesime
Prensesime…
Bir güneş gibi doğdun dünyama, aydınlattın günlerimi. Umudum oldun, yarınım oldun, süsledin hayallerimi…
Öyle güzel, öyle tatlısın ki, seni sevmemek, sana hayran olmamak elimde değil. Bana bunca güzelliği, bunca mutluluğu yaşatan sen, nasıl olurda aynı anda yüreğimi de kanatmayı becerebiliyorsun? Sevdiğini söyleyen, seninle hiç olmadığım kadar mutluyum diyen biri nasıl olurda her şeyden vazgeçer? Bu nasıl bir çelişki? Bunu anlamaya benim kapasitem yetmiyor…
Sen benim kadınım, sen benim hayatım, sen benim en tatlı günüm, en güzel gecem oldun. Sen hayatımın anlamı, sen yaşam sevincimsin, sensiz yaşamak, sensiz yaşlanmak istemiyorum…
Bu sana son konuşmam, artık konuşmak yok, artık fikir sunmak yok benim için, sadece seni sevmek, seni mutlu etmek var, sana bazı gerçekleri göstermekten, sana seni anlatmaktan, sana kendimi açıklamaktan yoruldum ben. Bu sana son seslenişim, bu benim son çırpınışım. Bu sevgiyi yaşatmak adına, beni hayatından atmaman adına, sensiz kalmamak adına…
Seni çok seviyorum prensesim… Seni sevmekten pişman olmadım, olmayacağım ve sen bile buna engel olamayacaksın, buna gücün yetmeyecek...
Ben seni sevmekten mutluyum, ben seni çıkarsızca, karşılık beklemeden sevdim prensesim. Sende seviyorsan eğer, bunu söylemek sana bir sorumluluk yüklemez. Sen bana, beni sevdiğini söyledin diye ben bundan bir beklenti çıkartamam. Bu sadece beni çok mutlu eder ve seni sevmenin yanında, senin tarafından sevilmenin mutluluğunu ve gururunu yaşatır bana...
Ben sadece seni sevmenin ve senin tarafından sevilmenin mutluğu ve gururu içinde göğsümü gere, gere dolaşırım, çünkü dünyanın en tatlı, en güzel ve en mükemmel kadını tarafından sevilmek herkese nasip olmaz prensesim...
Olurda bir gün ihtiyaç duyup, uzanıp tutunacak bir dal aradığında, eline gelecek tek dal ben olacağım ve sen başka hiç bir dala muhtaç olmayacaksın. Ben senin üzülmene seyirci kalamam. O gün geldiğinde ben, kafanı kaldırdığın ve baktığın yerde sana gülümsüyor ve ilk günkü heyecanla seni bekliyor olacağım. Bundan bir an bile şüphe etme...
Senin bir gülüşüne ömrümü feda etmeye hazırım prensesim. Seni Seviyorum…
ertan kalay
YORUMLAR
Bu prenses şimdi hikayede varmı ,gitmişmi çelişkide kaldım varsa niye sizin yüreğinizde hicran yarası, hüzün ,karamsarlık ,kaybetme duygusu var? yok gitti ise geri dönmez artık giden sevgililer öyleyse ardlarından bu feryat figan niye? bir beraberlik var yaşanmış içinde eksik olan seni seviyorum cümlesini kullanmayışımı? dünyanın en güzel en tatlı kadını size göre ama lakin bir kalpsizliği mevcut.Bir gün olurda tutunacak dal aradığında eline gelecek tek dal olmaya söz vermişsiniz bence giden gittikten sonra olaki geri dönsede herşey eskisi gibi olmaz içinizde hep yine onu kaybetme onun yine gideceği şüphesi yaşar nitekimde hayatın gerçeklerinde bir şans verilip affedilenler maalesef ileride hataları yineliyor