- 1569 Okunma
- 20 Yorum
- 0 Beğeni
Gül bakalım
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Şu güzelliğe bak.Şu güneşin alacalı renklerdeki elbisesinden sızan o sımsıcak gülüşlere bak hele. Nasılda doğuyor doğanın kucağına.Nasıl mutlu kocaman tebessümleri sığmıyor kucaklara. Ağaçlar canlandıkça, beyaz güllerinin yerine, yeşile boyanmış eprime kumaşlarda elbiseleriyle nasılda salınıyorlar, rüzgârın kolunda adeta dans ediyorlar.
Haydi kalkın. Bakın nasıl ışık ışık her yan. Nasıl da geceden dinlendirmiş soluğunu, misk amber tadında.Tıpkısı çam ağacının yapraklarını iki elinin arasına alıpta birbirine sürtersınde, çam kokularının binbir derde aroması karışır ve içerine çekersin derin derin ve sindirirsin her köşesine.
Kalk artık ama sabah oldu.Yer gök uyandı. Dağ taş taptaze doğallıklarıyla kuruldular bayırlara. Kuşlar ah o kuşlar nasılda şakırlar. Benim kanaryamda eşlik eder onlara.Ya kumrular nasılda müteassıp bakarlar insanın gözüne.Nasıl nasıl kenara çekiliyor bulutlar. Mavi, maviliğiyle sereserpe uzanıyor gökte.
Evet ,evet haydi kaltın bakalım uykucular. Kış uykusundan bıkmadınız, yorulmadınız mı? Az biraz silkelenin. Atın şu ağır gelen kalın hırkaları üzerinizden.
Evet sen ! Ne güzel şeysin öyle. Gözlerin hele bir afet yada kışkırtıcı bir kartal bakışı attın öyle içime. Evet, sana dedim. Sağına soluna bakınma. Ben senden bahsediyorum. Dur orda ve dinle daha bitmedi söyleyeceklerim. Sen çok özelsin, ayrıca güzelsin. Eşin benzerin yok. Ve öyle hassas kalbin var ki! Nerdeyse kendi dertlerini silip atacak başka insanların sıkıntılarına koşacak kadar insansın bunun için özel ve güzelsin.
Ama haydi kalk bırak şu tembelliği. Açıyorum perdeleri. Bak şu havanın muhteşemliğine. Börtü böcekler nasılda mutlu bir kaç vakitlik ömürlerinde. Kelebekler pazardan aldıkları renkleriyle ne de mutlu ve eşsiz uçuşlarıyla nasıl da güzel yükseliyorlar göğe.
Kalk çabuk yıka güzel yüzünü. Aç radyoyu seç bir kanal. Coş şimdi.haydi in kahvaltıya. En beyazlarını giyin bugün. Coş hiç durmadan. Coş doya doya. Durma evde bugün. Sende baharla birlikte yeniden doğdun.S enin çiçeklerin gülüşlerindeki sıcaklık. Gözlerindeki insanlık ve merhamet ile şevkat. Sen işte senden bahsediyorum, hadi ben miyim de alın üzerine.
Çek sürmeleri gözüne, savur saçlarını geriye. Yada alelacele ilikle gömleğinin düğmelerini. Haydi acele et! Belki az sonra kapanıverir perdeler. Bu anı kaçırmamak lazım. Haydi hep el ele verip çıkalım kırlara. Bak ağaçlara, kirazlar erikler körpecik daha. Olacak olacak hepsi olur sepetlere dolacak. Şen eller toplayacak.Şen yüzlere kan dolacak.
Haydi ne olur hiç çekinme gülmekten. İnsanları mutlu etmekten. Gül ki gülsün için. Gül ki bahar anlam bulsun gülüşlerinde.Gül ki ağrıyan yerlerin şifa bulsun .Gül işte en azından sadaka yerine geçsin. Güldükçe güzelleşir evren. Güldükçe gülistan olur çevren.
Çocukları sev. Sarıl tut al bir an da annesinden. Hatta şeker koy çantana bir avuç. Yolda otobüste gördüğün çocuğun elinin ortasına bırakıver bir gülücük. Sonra seyret güzelliği. Renkli kağıdı açmaya çalışırken ki halini yada elini yüzünü batırışını. Gül o haline. Çocuk ol şen ol. Mutlu ol, sıkma canını. Güldükçe güzelleşir dünya.
Dert kederi bugünlük at bir kenara. Onlarda neymiş aman de. Bugün çok çok gülmeli gece gelecek olan yıldızlara ve tabiki ay/a.
Evet evet, sen; sen senden bahsediyorum. Sen öyle güzelsin ki! Yüreğin ulu bir çınar gibi. Kökün sağlam. Elinde tuttuğun çayın ile ne de güzelsin. Yüzün gibi içini de ısıtıyorsun. Sen güldükçe bende gülüyorum:)
YORUMLAR
costum bende bu guzel yaziyla , sabahla , gunesle , selam veren tum yeryuzu renkleriyle .
kutladim kalemi , kutladim yuregi , sevgimle..
Ülviye Yaldızlıı
Nezahat Yıldız Kaya
Ülviye Yaldızlıı
her bahar geldiği zaman pusuya yatıyorum fotoğraf makinesiyle, doğanın içine atıyorum kendimi ve yaylalara ,topraktan fışkıran öyle güzel çiçekler var ki ,onların yeniden doğuşundaki anları yakalıyorum üstüm başım çamur içinde.öyle güzel kareler yakalıyorum ki gülümsüyorum sonra .İstersen sana göndereyim bir tane :)
Ülviye Yaldızlıı
lacivertiğnedenlik
Aynur Engindeniz
Aşk olsun lacivert bana altı ayda bir foto göndermiştin:))
Şaka tabi...Aysu çok güzel fotolar çekiyor. Sultan güzel yazıyor. Bakalım ortaya ne güzellik çıkacak:))
Ülviye Yaldızlıı
Sen benim ilk göz ağrımsın .çiçeklerine kokularına kurban olurum mis mis:):)
Gülücük yüreginden eksik olmasin sevgili Sultan
okudukca insana huzur verdi anlatimin.
Tebrikler
sevgilerimle
Ülviye Yaldızlıı
Cıvıl cıvıl neşe veren yazıyı ve yazarını tebrik ediyorum, sevgiler...
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Sık sık okumaya ihtiyaç duyacağımız güzellikte bir yazı..bir bahar seferberliğini duyuruyor..kendimizi tazelemeye
Günde gördüğüme ayrıca sevindim..
saygıyla
Ülviye Yaldızlıı
Tebrikler Sultanım cıvıl cıvıl bahar kokan, neşe ve mutluluk veren çalışmaya, kurdele de pek yakışmış.
Selam, sevgi ve dualarımla.
Ülviye Yaldızlıı
Tebrikler efendim. Güzeldi ve hakettiği yerde yaxzınız. Saygılar, selamlar
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
Sende benim sevgimdesin ruhum:)
Tebrik ederim arkadaşım. Çok güzeldi ve güne gelmesine sevindim. Sevgilerimle.
Ülviye Yaldızlıı
Bunu hissetmiştim biliyor musun?
Sultan Küpesi uğuru:))
Tebrikler yazarıma...
Ülviye Yaldızlıı
Senin uğurun gülüm..Yüreğinin güzelliklerinin uğuru bu..
Ne diyeceğimi bilmiyorum..:(
Aynur Engindeniz
Ama hala tiyatro bekliyorum senden. Unuttuğumu sanma...
sen de çok güzel ve özelsin...
Ülviye Yaldızlıı
N. B. Ç.
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
Ülviye Yaldızlıı
Hay sen çok yaşa emi.Sülümannnnnnnnnnnnnnnnn
nerdesin! nerdesin gel gayriii:):)
Samimi sıcacık anlatımı akıp giden ve götürn bir çalışmaydı...
Elbette kutladım...
Ülviye Yaldızlıı
Ülviye Yaldızlıı
AYSE 09
Ülviye Yaldızlıı
AYSE 09
sadece sevdiğime sitemkardı
seni seviyorum
Ülviye Yaldızlıı
Aynur Engindeniz
N. B. Ç.
Ülviye Yaldızlıı
bla bla bal...:)
Aynur Engindeniz
Ayrıca "Beğendim" sözünü herkese kullanmadığınıza şahidim:) Bu da beğendim deyişinizi kıymetli yapıyor biliyor musunuz?
Döndüğünüze sevindik..
Ülviye Yaldızlıı
Selam hürmetlerimle baş tacısın her dem..
erolabi
Çok iyi geldi.
Havalar da güzel olunca.
Yanımda da bi güzel olunca.
E daa ne istiyim Allah'tan.
Selam ve sevgi ile değerli kardeşim.
Ülviye Yaldızlıı
Allah korusun..elem terefişş kem gözlere şiş kebap:))
Bu yazı benim olsun ne olur:))
Gülümseten çok ama çok sıcak bir yazı sevgili Sultanım. "Sultan Küpesi Çiçeği" de tam sana layık değil mi canım benim...
Sen iyi ki varsın, iyiki yazıyorsun, ve iyiki insanı güldürüyor yüreğinin rengindeki sözcükler...
Şimdi beş çayı zamanı...Sultan küpesinin karşısına geçip, senle sohbet ediyormuşum gibi keyifle çayımı içeceğim. Söz gülümseyeceğim de:)
İnsana yaşam heyecanı aşılayan çok güzel kaleme alınmış aydınlık bir yazı.
Sevgiler...
Aynur Engindeniz tarafından 5/22/2011 4:44:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ülviye Yaldızlıı
Resim arıyordumki facedeki resmin tam buna göreydi diye düşündüm:)
Denk geldi.Sevgimle gülüm her gülümsemen bir sadaka..Her yudumda içtiğin demli çayda sevgimiz.Daha ne olsun.Derlerki;Allah ayırmasın:)
Aynur Engindeniz
Teşekkür ederim. Seni çok sevdiğimi unutma...
Aynur Engindeniz
Ülviye Yaldızlıı
Baharı bıraktın yüreğimize binbir renk açıyor ve kokusunu salıyor. Kokla ve gör hissedeceksin.
Güzel yüreğinden huzur ve gözlerinden tebessüm eksik olmasın.
Ülviye Yaldızlıı
EyvaAllah gönlü güzele
Çok sıcak bir sesleniş idi. Sinesini çatlatacak beklemelerde bende O güzel insanı düşündüm nedense. Bütün güzelliklerin en güzeli Habibullah'da bulunduğu için neşvem o noktaya kayıverdi.
Bamteline dokunmuş bir hüzünde...
Hürmetle ablacım...