BİR MASALMIŞ
günlerden hangisiydi bilmiyorum.farketmez neyse neydi.aylardan hangisiydi ne önemi varki.aylardır yanımda görmediğimi gördüm o hatırlamadığım günde.birden kalbim akı verdi.usulca sessizce.uzun zamandır yaşamadığım bir titreme sardı bedenimi.cok uzun zaman olmuştu kimseyi sevmeyeli.unutmuşum o tatlı heyecan verici tıtremeyi.diyemedim önceleri acılamadım sadece seyrettim o güzel gözlerini cilvesini nazını.hayran etti kendini.bilmiyorum liseli aşıklar gibiydim ama onun haberi bile yoktu.sessiz sakın bir köşede seyrederdim:) yaban otlarının arasında bir gül gibiydi herkes koklamak istiyordu o gülü koparmak istiyordu.korumak istedim etrafında tel örgü olayım dedim.kendimi siper edeyim dokunmasınlar incitmesinler istedim.ama bunu yapa bilmem için önce onu sevdiğimi bilmesi gerekirdi ve bütün cesaretimi topladım ve güle bir tatlı buse kondurdum.tamam dedim işte bu dedim oda beni seviyor dedim.cocuklar gibi sevindim.anlatılmaz bir duygu bu.insanın kalbi titriyor kelimeler bile yetersiz kalıyor.uykuların kacıyor uyuyamıyorsun iştahın kapanıyor yiyemiyrsun.gözlerin kimseyi görmüyor.hep ona bakıyor.birileri bişeyler anlatıyor sen duymuyorsun sadece kafa sallıyorsun sanki anlamış gibi.güzel mutlu bir kac hafta gecirince daha iyi tanıyorsun.bağlanıyorsun ona deli gibi ölümüne seviyorsun her gecengün.bir rüya gibi geciyor günler uyanmaktan korkuyorsun.ama bir gün bu rüya bitecek bunu biliyorum. cok sevdiğim gülüm dediğim sevdiğim birtanem cankuşum seni cok seviyorum ama ayrılmalıyız diyor.işte o an hayatın kararıyor.gözlerin doluyor ama ağlayamıyorsun yumruğunu sıkıp duvarları yumrukluyorsun ve haykırıyorsun gökyüzüne ALLAHım neden ben ALLAHım neden bu kalpler taş ve öldürmek istiyorsun onu o an. ama kıyamıyorsun cünkü ALLAH kahretsin seviyorsun.incitemiyorsun o senın kafana kayalar fırlatırken sen sadece tebessüm ediyorsun cünkü seviyorsun.ama sana dönmeyeceğim ne kadar sevsemde. gezdiğimiz yerlere gidip senı sensiz yaşayacağim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.