- 523 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Anılar
Sence bu gece hangi anılarımizi hayal etsem sevgilim yada yada yok yok sana sevgi cümleleri derleyip toparlayaym dünyanın en güzel en anlamlı cümlelerini derleyip toparlamayacagım kendi düşüncelerimi yazmak istiyorum bu satırlarda kopyala yapıştır duygularının anlamsızlığıni anlamaktan aciz insanlardan olmak ıstemıyorum şimdi bana edebiyat yapma da deme ben edebiyattan sınıfta kaldım hep aynı sınıfın kapılarından geçmekten bıktım artık...kalbimin labirentlernde kayboldm sağa dönsem sen sola dönsem gözlerin elimi uzatıyorum birden yok oluyorsun saklambc oynamnin sırasmi aşk! benm sevdamn neden sınırları var neden seni daha daha daha’da çok sevemiyorum neden bu cümlelerin sonu var peki neden yıldızları izleyemiyoruz gökyüzüne bakarak bak yıldızlarda faili mecul olmuş sen yoksun ya giderse li soruları aklımdan sökup attım o gitse benim bi yanım hep onunla o istesede yanındayim ıştemsde sevmiyorum desde yanındayım git desde ben gitmiyorum diyebiliyorum sen bana kırmızı ışık yaksanda biliyorsunki aşk körüym durmaz yürürm yollarında eğer bu yolda yürümek haramsa sürünürm en cefalsndan saçmaladığımin farkındayim...Fakat seninle olamadıgımında bı adım daha gerıye gittigiminde yine efkarin cana yetti...klasiklesmin seni seviyorum cümlelerini aşkımiza layık görmüyorum sevgilim seviyorum seni ölürcesine..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.