Tutuldu Kelimeler....
Biliyorum çok şey söyleyecektin bana.Hayatının sırlarına ortak edecektin beni.Kendini anlatacaktın,özlemlerini,beklentilerini,nasıl yaşadığını,meraklarını,beğenilerini...Ama sustun...
Sen anlatacaktın,ben dinleyecektim.Hiç bıkmayan bir dinleyici olacaktım.Ne kadar konuşursan,o kadar mutlu olacaktım..Ağzından çıkan her cümleyi büyük bir açlıkla içime çekip,beynime kazıyacaktım.Sonsuza kadar çıkmayacaktı oradan....Ama sustun..
En sevdiğin şarkıyı söyleyecektin,ben hemen çalacaktım.En sevdiğin yemekten söz edecektin,ben üşenmeyip sana onu yapacaktım.Keyifle yiyecektik,kadehleri parlatacaktık.Rakı şişesinde balık olacaktık...Ama sustun..
Hayallerini anlatacaktın bana.Bende seninle o hayalin ortasında olacaktım.Karın yağışına falan aldırmayacaktık,kendimizi güneşin ısıttığı kumsala atacaktık.Masmavi deniz bizi bekliyor olacaktı.Serin suların vücudumuzu ürpertmesine izin verecektik..Sonra yeniden kumsala uzanıp,hayalin içinde başka bir hayal kuracaktık.En çok nereye gitmek istediğini söyleyecektin,yolculuğa vuracaktık kendimizi.Git git bitmeyecekti yollar, biz sıkılmayacaktık.....Ama sustun..
Bana olan sevdanı anlatacaktın,yüreğim heyecanla çarpacaktı.Bir sevgiliye sunuluş gibi,sözcüklerin yüreğime işleyecekti.Konuşsaydın,sözcüklerinle sevişecektim...Gözlerimi kapatıp,hazzın en doruklarında pervasızca dolaşacaktım.Kokunla sarhoş olacaktım......Ama sustun....
Kelimeler tutuldu sende...Ben gözlerinle konuştum..Sen sustun,gözlerin içini gösterdi bana...Bir konuşsaydın,ah konuşsaydın....Senin kıyılarına vurmuş ve binlerce seferden sonra yorulmuş köhne bir tekne olurdum ben..........Ama sustun....
YORUMLAR
Bana olan sevdanı anlatacaktın,yüreğim heyecanla çarpacaktı.Bir sevgiliye sunuluş gibi,sözcüklerin yüreğime işleyecekti.Konuşsaydın,sözcüklerinle sevişecektim...Gözlerimi kapatıp,hazzın en doruklarında pervasızca dolaşacaktım.Kokunla sarhoş olacaktım......Ama sustun....
konuşması gerekenler sustukları vakit insanın çıldırası geliyor bilirim...herkesler sustuğunda bile sen kelimelerinle bizimle konuşmaya devam et olur mu? çok dokunaklıydı, yüreğine sağlık..