ŞİFREYİ ÇÖZ ,SUÇLUYU BUL!
Skandallar hayatımızın vazgeçilmezleri oldu… Öğrencilerimizde hayatımızda var olan skandallardan payına düşen verilmekte. Geleceğinin bedelini şimdiden ödemekte…
İyi bir eğitim için öğrencilerimizi kimlere emanet ediyoruz.Tüm geleceğini 2 saatlik sınavla belirlemeye çalışırken zorlu sınav mücadelesinde, öğrencilerimizin hayata atılmak da daha çetin , kurnaz ve masumiyeti tamamen yok eden insanlar ve insanların oluşturduğu ayrımcılıkla uğraşıyorlar…
Öğrencilerin her yıl değişen eğitim sistemi,sınav ve aile baskısından sonra da yetmiyormuş gibi birde şifreler çıktı.
Bu düzensizliğin,sahtekarlılığın vurdum duymaz bazı eğitim temsilcilerinin ve onları yetkilendirenlerin tavırları geleceğimizi daha da karartıyor.Bu utandırıcı durumu ise seçim yatırımı olarak meydanlarda göğüslerini gere gere kullanıyorlar.
Eğitimde ki skandalla cevap beklerken günden güne başkası eklenirken çığ gibi yuvarlanarak büyüyen bu skandallar zincirinde çözüm aramaktansa meydanlarda seçim konusu yapılıyor .Sanki mağdur olan tamamen güvensizliği kaybolan eğitim sistemi değil.Skandal kelimesi acaba başarı kelimesiyle bir tutulmuş gibi yetkililer dalga geçer gibi açıklamalar yaparak başları dimdik koltuklarında oturuyor.Suçu hiç kimse kabullenmiyor ve üstüne almıyor.Suçlu onlar değil sınava giren geleceğe bilgi yatırımlarını yapan,meslek sahibi olmak için 2 saatlik süreye 12 yıllık eğitimini sığdıran öğrencilerimiz…
Öğrenciler , ÖSYM yi protesto etmek için sokaklara çıkarken dershanelerde yazılı ve görsel basında kazanan öğrencilerin isimleri ile dershanelerin reklamlarını geçiyorlar.
Anlayın ki durumu eğitim sistemindeki çelişkileri arada kalan öğrencilerin durumunu…
Kazanmak bilgiye ve şansa bağlıysa maalesef ki ülkemizde bunların hiçbir geçerli değil şifreyi b ilen satan ,alana bağlı geleceğimiz. Acaba merak ediyorum yazılı ve görsel basındaki dershanelerin gurur tabloları şifreleri çözenler mi? Peki sokaktaki öğrenciler ise şifre mağdurlarımı işin içinden çıkamadım…
Sürekli eğitim sistemini değiştirenler mi?
Sistemin basındakiler mi?
Sistemi koşulsuz uygulamaları için görevlendirilenler mi?
Kendine güveni olmayan yöneticiler mi?
Eğitimi rant uğruna kullananları mı?
Yoksa deneme yanılma yöntemine,rantta sürekli kurban giden öğrenciler mi?
Suçlu kim? Şifreyi çöz. Allahtan bedava ip uçları ortalarda dolaşıyor!!!
Dilek AKINCILAR
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.