- 962 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ BİR MİLLET İKİ DEVLETİZ
Öncelikle sözlerime başlamadan önce kardeş ülkemiz Azerbaycan’ı eurovisiondaki başarılarından dolayı canı gönülden kutluyorum.
Türkiye’yi temsil eden Yüksek Sadakat grubunun yarı finalde eurovisiona veda etmesiyle birlikte tüm desteklerimiz Azerbaycan’la idi. Azerbaycan’ı temsil eden Eldar ve Nigar kardeşlerimiz çok güzel bir performans sağlayarak hak ettikleri bir zafer kazandılar. Bu zaferle ilk başta kendileri olmak üzere, ülkeleri Azerbaycan’ı ve daha sonra kardeş ülkeleri Türkiye’yi büyük bir mutluluğa boğdular. En önemlisi ise oradan tüm dünyaya muhteşem bir görüntü verdiler. Bir ellerinde Azerbaycan bayrakları diğer ellerindeyse Türk bayrakları vardı. Yani tüm dünya önünde gövde gösterisi yaparak Azerbaycan’la Türkiye’nin "BİR MİLLET İKİ DEVLET" olduklarını kanıtladılar. Bunlar işin görünen yanı, gerçekten muhteşem görüntüler ve muhteşem birliktelik.. Gel gelelim asıl konumuza; Bursa’da oynanacak olan bir milli maçta, bazı kişinin sözüyle stada kardeş ülke Azerbaycan bayrakları alınmayacak emri verildi. Şimdi Türkiye Cumhuriyeti Devleti yöneticilerine soruyorum. Eurovisionda gerçekleşen bu muhteşem görüntülerden sonra ne cevap verecekler çok merak ediyorum.
Unutmayalım başka Azerbaycan, başka Türkiye yok!.
Biz bir millet iki devletiz. Devletten de öte kardeşiz...
YORUMLAR
iki halk kan kardeş Amenna....yalnız Azarbaycanın başındaki politbüro ajanı dikdatör aile var..Rusya tarafından yerleştirilen...Elçibeyi anında alaşağı etmişlerdi....ALİYEV ...PKK yı terör örgütü olarak hala tanımaz...Kıbrısı hala tanımaz...vizeyi hala kaldırmaz....en pahalı doğazlgazı bize verir...Ermenileri Rusyanın azıttığını ve işgali Rusyanınm yaptırdığını bile bile...Hala Türkiyeye hava atarlar...