- 1618 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
... ÇOCUKLUĞUM ...
Zamanı geri alsam çocukluğuma dönsem...
Ekmek elden su gölden karanın beyaz olduğu o günlere ...
Mısır püskülünden bebeğe saç yapılan zamanlara...
Çizgi oynadığımız ip atladığımız çamurdan havuz yaptığımız sonra havuzu bozup çamuru birbirimize attığımız ..
Derede yıkandığımız piknikler yaptığımız ..
Akşamları ateş böceği kovaladığımız eve gelince tatlı rüyalara daldığımız...
VE DAHA NELERE ....
YORUMLAR
Özellikle ben isterdim,tekrar geriye gitmek ve çocukluğuma dönmek...
Doya doya yaşadığım tek zaman dilimi çocukluğum,belki de bundandır çocukluğuma özlemim.
Benim ve benim yaş grubum çocukluğunu yaşayanlardan.
Şimdi'ki nesil ne yazık ki yaşayamayanlardan....
İnsan konservesi olan apartmanlarda,bilgisayar başında...Üzülüyorum yeni doğanlara,artık çivisi çıkmış,tadı tuzu kalmamış bu dünyada nelerin beklediği belirsiz.Ama umudumu yitirmemek adına,dilerim onlar için herşey güzel olur,hoş gidişat pek hayırlı değil ama yinede MEVLÂ Bilir...
Sahi, kim istemez çocukluğuna dönmek 1 gün 1 saat belki de göz açıp kapama mesafesinde...
poetrybook
Keşke geriye götürecek bir vasıta olsa,binsem ve gitsem.
Yorumunuz için teşekkürler..
Yüreğinize sağlık....