- 903 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİNİN OLMADIĞI YERDE HAYAT OLMAZ.
Evrendeki gücü insanlar keşfetmeye çalıştılar. Önce din adı verildi sonra bilim.
İleri seviyedeki insanlık bunu farkında. Lakin geri sevide ki insanlık çoğunlukta olduğu için, azınlık yetersiz kalıyor. Ve onlarda gidişe suskun kalıyorlar.
Tarihler boyu, bazı insanlar konuştu bunu anlatmak istedi ama canlarından oldular.
Bir gün her toplum bunu kabul ederek öğrenecek ama çok vakit var.
Bugün dini inkâr ederek insanlığı bilime yüklendirmek güçtür. Henüz vakti değildir herkesin bilimsel açıdan dine yaklaşmasını sağlamak güçtür. Bizim görevimiz inananları kışkırtmadan, Bilim yoluyla beyinlerini geliştirmek olmalı. Onları suçlayarak dini kötüleyerek kimse başarılı olamaz. İnsanların yanında olup, doğruları fark etmelerini sağlamak lazım.
Şu teknolojiye bir bakın bunları taş devrinden mi getirdik? Beyinler geliştikçe doğaya hükmeder oldu insanlık.
İlk ilgi konusu, bilinmezi merek etmekti, doğanın gücü onları korkuttu ve korkudan dolayı bilinmeze tapıldı. Her toplum kendi sosyal koşullarına göre bir inanç geliştirdi. Öte yandan insan doğa kadar acımasızdı.
Bir yandan doğayı hüküm altına almaya çalışırken öte yandan da insan kendi soyunu hüküm altına almayı örgendi, doğanın bilinmeyen yanını kullanarak büyük toplulukları kontrol etmeyi başardılar yani bilinmezden korkulması işlerini kolaylaştırdı, adına din dendi, daha birçok ad verildi. budaya tapanlara bir bakın,buda insanı tasvir etmiyor mu. Yunun tanrıları insan sıfatında degilmi, ineğe tapanlarda insan, bu kadar çelişki varken hala ALLAH bir tane diyoruz ama sorgulamaya kimsenin gücü yetmiyor.
Evet, bir gerçek var evrensel bir güç enerji yaşam enerjisi tüm canlıları yaşatan, hayatı koruma ve devam ettirme güdüsü. Hayvanlarda bu hala var ama insanda korku olarak karşımıza çıkıyor, korkmadığımız olaylar başımıza her daim bela olmuştur, biz şunu düşünürüz ALLAHA günah işledim cezalandırıldım. peki Doğuştan sakat kalanlar analarının karnında ne günah işledi? Buna da bahane var anası günah işlemişti, denilir.
Öte yandan her koyun kendi bacağından asılır denir. Yani inançlar çelişkiyle doludur gerçek ne hiç bilinmez.
Gerçekleri bilim açıklıyor ama buna inanmak istemeyen yığınla insan var dünyada.
Benim tek gerçeğim var. Doğum hayat ölüm ve canlıların arasındaki en güçlü duygu evrensel olanı yani, Sevgi. Aşk bir beyin hastalığı, tıpkı sonradan icat ettiğimiz kıskançlık kin nefret bencillik, gurur, intikam duygusu gibi onlarca kötü ve gereksiz duylularımız gibi, insanlık istese sadece sevgi baki kalırdı diğerleri yok ola bilirdi.
Yeter KARAER.