ÇOLUK
Suya yazmıştı gizlice hatıralarını..
Ardına bakmadan dönüp gitti.
. .
henüz; ufacık, tefecik ama içi dolu turşucuktu,
Önce kış gelmiş, sonra da bahar,
. .
Derken...erikler de utanmadan bir, bir çiçek açtı...
Sonra bir uçurtma uçmuş ki mavilerin arasında salına salına,of ki off.
Bir sağa, bir sola baktı, kimse görmeden,
babasından kalan bıyıkaltından kopya çekti birkaç tane.
.
Söz dedi kendisine..!
-valla söz yapçam kendime, kellemi uçursunlar, hemde en yeni gasteden yapçam namuzsuzum.
-patronun gastesinden yapçam ya, yapçam işte.bak ne çok uçcak hemde.
. .
dışarda horozlar ötüyordu,uyandı...uyandırdılar.
-Kalkın...hadi, sıraya dizilin.
. .
bir avuç su alıp yüzünü yıkadı çocuk.
. .
-şu salağı görüyor musun, patronun odasına gizlice girmiş...yakalanınca da uçurtma yapmak için gazete kağıdı almak istedim demiş.
-ha ha haa, deli ya deli çoluk çocuk aklı işte, kimi kandıracak ki sanki.
.
.
Demirkapıları kapadı ardından birileri.
Maviliklere doğru baktı, gözleri kamaştı, eğdi başını.Beni sadece hatıralarım anlar dedi.
suya doğru yürüdü,gitti...
günlerdensuyayazılanbirhayat 2011 Davidoff
YORUMLAR
Suya değdi mi ayakları bari? :((
Çocuk nefes al biraz, sonra da kabul et artık; bu dünya çocukların dünyası olmaktan çıkmıştır......
(ÖMRÜNE BEREKET CANIM CANIM.)
@))>>>>>>---->----->>>--------------
Davidoff
olurda rastlarsak günün birinde,
ibirimiz bir yerlerde...sorarız.
Suya değdi mi ayakların bari ?
@))>>>>>>---->----->>>--------------
Kalimera.
örselenmişliğin ardındaki nasır izleri...çocuğun gördüğü rüya...kalemden damlayan gülüşlü düş gibi...
mükemmel...
tebrikler...
Davidoff
BİR ÇOCUĞUN; örselenmişliğin ardındaki nasır izlerDİR BAZEN DE HAYAT...
TEŞEKKÜR EDERİM.
o gidiyordu..su akıyordu
anılar ıslak ıslak...
anlatım sıcak ve bir o kadar duygu derinliği / saygı ile.
Davidoff
Su; bazen bir çocuğun görünmeyen gözyaşlarıdır.
TEŞEKKÜR EDERİM mordağlarınkaçağı
Kalbimden bir şiir geçti...Öykülerinizde şiir nefesi var.
Çok etkileyici...
Davidoff
TEŞEKKÜR EDERİM Sevgili Engindeniz.
Aynur Engindeniz
Çok beğendim.
Esasında böyle yazıları sevmem.
Edebiyata sövülmüş gibi hissederim çoğu zaman. Bu şahsi fikrim tabi ki.
Ama duraksayan ve (...) ile nefes alan bölgelerde böyle yazılar insana düşünmeyi öğretiyor. Hayal kurmanın incelikleri kısacası..
Özellikle sizin yazınızda da ince feryatlar var. Dövülen bir ev kadının haklı isyanı gibi...
Her ne kadar ben sevmesem de, beğenmemek ve terslemek böyle yazıları hoş değil zannımca...
Saygılar efendim..
Davidoff
Kişi hangi kitabı isterse onu alır, neresinden isterse o tarafından başlar, anlar anlamaz, bu yine aynı kişiye kalmıştır.
Diyelimki içinde çığlıklar olan yazılarıma rastladınız.Ne güzel, her yazar yazılarının içine çığlık sığdıramaz beyefendi.
İyi çalışmalar dilerim.
su saklar ,su anlar,suya anlarsa söz yazılır üstüne su buharlaşmaz,hem niye buharlaşsın suya sığınan bir çocuk kalbi değil midir..
söz söylenir
su yazar bir kenara.
mistik yazarım benim..
Davidoff
Ah Davidofff ah! Kısa yazıyorsun ama vurucu yazıyorsun. Bu yazıyı okuduktan sonra akşam olur mu sanıyorsun:(
Memleketimin çarpık kanunlarını, bu kanunlara çarpılan kader kurbanlarını ne güzel yazmışsın can...
Tebrik ederim........sevgimle
Davidoff
Eğer okur sizin yazınızda zaplanıp kalabiliyorsa yazı iyi bir yazı demektir.
Yoksa km.lerce yazılsın, değişen hiç olacaktır.
Güzel yorumlarınız için sağolun.