- 1516 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
sonradan sevebilirmiyim...(sevmek ne demek)
bir arkadaşım geçenlerde sevmenin ne demek olduğunu sordu . En son görüştüğü kişinin çok iyi biri olduğundan bahsetti kendisini çok sevdiğinden bahsetti ama hala benim ona karşı bir hissiyatım yok dedi . Ben ona onunla beraberken zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyorsan yaptığın işlerden zevk alıyorsan seni güldürüyorsa mutluluğu yakalayacağından söz ettim. Bilmiyorum sonradan sevebilir mi insan bu durum hakkında biraz da sizin yorumlarınızı almak istedim.Yada sevmek ne demek bu konudaki görüşlerinizi almak ...
İnsan sadece görünüşü sevmez heralde öyle değilmi ? Korktuğundan bahsetti arkadaş sonuçta geleceğine yön verecek.Böylesi bir durum da kendisinin yapması gerekenler var tabi bunu kendisine söyledim ama ne kadar fikir o kadar tecrübe anlamına geliyor....
YORUMLAR
Sonradan sevmek diye bir şey olamaz arkadaşım sadece güzel diye toplum içinde bizi taşıyabilir diye biriyle sevmeden evlenebilirmiyiz asla ona da günahtır hemen ayrılık olur,sevecek insan önce için ısınacak onu hastalıkta sağlıkta taşıyabilecek kadar çok seveceksin zaten birlikte olduğun zaman harika vakit geçiren insanlar birbirlerini kısa zamanda anlarlar severler ve kopamazlar.Sevmek demek ölesiye beraber olmak istemek demektir sevgi basit değildir lafta kalacak duygu değildir.Yazınıza fikirlerimi açıklamaya çalıştım selamlar olsun sevgisiz kalmayın.