Kadınlar Neden dövülmelidir ?
SAMİİİ...ŞŞŞİİTT,SAMİ ABİ BU YANA BAK YAAA !!!
Bugünkü yazımızı onlara ayırmış olmaktan ne derece memnun olduklarını görür gibiyim "Kadınlarımız" ın.
Hakikatten de bir yaradılış üstünlüğümüz olduğu için havalara girmeden,gururlaşmadan,kabuklu fıstık gibi su yüzüne çıkmaktan, kelebek gibi uçup arı gibi sokmaktan uzak ve gayet alçak gönüllülükle yazmayı deneyeceğim.
Hiç bir zaman "erkek" olduğum için bayanlara karşı küçümtücü davranamadım.
Asla ve kat’a onların "kadın" olduğunu ulu orta yerlerde söyleyip,üzülmelerini temin edici açıklama veya basın toplantısı yapmadım.
Hatta "Dayak cennetten çıkmadır" deyişini kadınları cennete dayakla sokmak için söylenmiş olduğunu hiç bir yerde yazmadım ,söylemedim.
"Dizini dövemeyen karısını kızını döver " diyen Aristoteles bir gün evde yengeye " siz olmasaydınız biz ne yapardık?" dememiş mi?
Evet siz olmasaydınız biz ne yapardık ? Sorgusunu aklı başında her varlığın bir kere daha düşünmek ve taşınmak içgüdüsü ile önce düşünmek sonra da taşınmaya çalışması gerekmektedir.
Düşünmek erkeklerin işidir.Taşınmak ise kadınların çok karıştığı bir eylemdir.
Oysa kaşınmak erkeklerin düşünürken konsantrasyonu sağlamak için yaptığı faydalı bir faaliyet olmakla beraber, abartan bazı hemcinslerimiz de yok değildir yani !
Hemcins deyince aklıma geldi ,erkekler "hemcins" olarak biraz aslanlara benzer.Kükrer,yatar,kızar,kadın aslanı döver de sever de karışılmaz, fakat aç kalınca yenge aslana emir verir "La,hiiişşşt bi ceylan kap gel bakiiim" diyerekten.
Kadına tokat atmak bizim alemde hoş karşılanmaz."Bir tokatın nesi var beş tokatın sesi var" boşuna dememiştir atalarımız olan "Gomordinler."
İnsanın ilk atası Adem (A.S.) ’olmakla birlikte ,bu döğüşken erkeklerin ilk atası da "Gomordin" dir.
Burada bilimsel bir gerçekten bahsetmeden geçemiyecem:" Erkekleri de kadınlar doğurur."
Evet şaşırttınız değil mi?
Ben de ilk duyduğumda şaşırtmıştım.
Ya ne şanslı şeyler şu kadınlar,bak hele bi.
Kendini bizzat yola getiren,akıllatan ve hizaya getren o üstün varlıkı kadın yaklaşık bilmem kaç ay midesinde taşıyomuş da habarımız yokmuş.
Ben duyduğumda şot oldum.
He bilmem doktora götürmüşler .O demiş bu çocuk "şot"oldu.Bu konuyu fazla açıklam yapmak istemiyorum.
Asıl konumuz "kadın" olduğundan komik sorularla karşılaşıyoruz bu konuda. Bir okuyucum diyor ki " abi,bizi hakikatten kadınlar mı doğuruyor?" Seyircim,ay okuyucuğum ,canım,evet o varlıklar bizi doğuruyor ama hiç şeyapmayın çok yakın bi zamanda biz kendi öz erkek Matrix’imizi kuracağız ve her yerimiz erkek çoluk ile dolacak.
Zaten bunun çalışmasını yapanlar var biliyosun.
Elmadağ’da,Merter’debazı erkekimsiler tarafından alt yapısı hazırlanıyor.
Ve hala bazı çalışmalarla alt yapısı değiştirilernler var.
Bu tamamen bizim ve sizin gayretli çalışmalarınıza ve erkekliğe olan sadakat ve inancınıza bağlı.Ha bi gayret anasını satiyim ,kurtulacaz bu kadınlardan.
Zaten ne demiş Toslidis Gotidisis " Pasen pofina,zorit zotina" yani ne demek bu onların dilinde " Bi pas vermezler sonra da zot oluyoruz." İşte bilgin adam bu meseleyi böylece çözmüş.Ve ib...Yani değişmiş.Kemale ermiş.Kemal’i bilirsin,bi erdin mi ,gittin!
Evet değerli erkek dostlarımız,bir erkek üstün olarak doğar ,büyür ve ölür.
Üstünlük onun gemlerinde var.
Mesela benim bi dayım vardı.Yengem her dediğini yapar ve korkardı.Her defasında yengem ona " Musa madem öyle sen bilirsin istersen ben tatile gidiyim sen de köyde odun taşı,madem öyle emrettin" derdi ve dayım olacak sığır da " daha bi laf etme kafan kırarım" der köyde odun taşırdı. Yengem de çocuklarla tatile.Buradaki inceliği anlamayacak bir şey yok.Adam kadından o kadar bıkmış ki,def ediyor yani.
Bir gece dayımı pireler yedi.Yani bayağı başını gözünü yemişler.Bildiğimiz "zırt...zırt zırtlayan "pireler. Nasıl oldu anlamadık ya !
Evet nerde kalmıştık.
Bir Kızılderili atasözü der ki " Döv kzını,al hızını." Ne kadar manidar değil mi?
Bir de olayın,yani madalyanın öbür yüzü var: Oradan da bakmak lazım azcık.Mesela: Kadınlar neden dövüştürülür.Bu konuda düşünen var mı? Yok !
Ben de düşünmedim ,burasını geçelim.
Bir de "aptal sarışın" denilen varlıklar oluyor,sağda solda. bakınız hiç "aptal sarışın erkek " var mı?
Peki "aptal karaşın erkek" var mı? Dolu dediğinizi duyar gibi oldum,bir anda.Hayır öyle dememek lazım.Bir erkek olaraktan ben hiç aptal karaşın,kumralşın göremedim,bizim kaavede yok mesela.
Şimdi bir de erkek egemonyası var. Peki siz Marmaramonyası veya Karadenizmonyası duydunuz mu? Duyamazsınız .neden? Çünkü el altından satılıyor.Karabursa yani.Olayları gördük,hakem tamamen haklı. Seyirci saptırılmış. Bir de bunların bayan olduğunu bi düşünün.Sokaklarda çığlık,kıyamet,doğru dürüs ne bir satır çekilir ,ne bir ağız tadıylan yaralama yapılır,rezalet kız boyu derler ya ,ondan olur işte.
Bu Almanyanın başbakanı Merken denilen varlığın aslında erkek olduğunu biliyomuydunuz?
Bilmiyodunuz değil mi? Ya siz de hiç bi şey bilmeden ,Alallalaaa,her şeyi ben mi öğreticem .Biraz gayret gösterseniz,lütfen diyecem "kadınsı" olacak.Bari şöyle diyelim "Lütfen Lan !"
Bizim bir babamız var.O da erkek. Fakat annemden çok tırsıyor.Olmaz böyle bir şey valla.Ben bir erkek olarak kabul edemiyorum.Valla ben dayanamam, asabiyim,fenayııım.
Ziya amca kadınından dayak yemiş.Hem bir defa olsa öp de gözüne koy. Her hafta bi posta yenge şapalaklayıp bize gönderir.Bir hafta gözü mor geldiğinde eline bir sopa verdim "git vur kafasına,arkandayım" dedim.Bu Ziya salağı sen git yengeye de ki "bunu erolabi verdi,arkandayım dedi",bu denicek laf mı,iki gün yürüyemedim sıkıntıdan Psikolo oldum.Yok yanlış değil "Psikolo" bizim oralarda bir uçan böcük adıdır. Ve hep uçarken "ıyyyyyyy...vıyyyyy" diye ses çıkarır.
Evet kadın dövme tekniklerine gelince,bunlar kendi içnde dörde ayrılır. O dörde ayrılanlar da kendi içinde sekize ayrılır.Onlar da dokuza ayrılır ve öylece gider.
Bir kadını dövmek için gerekçe gerkemez.Sadece niyet etmek yeterlidir."Niyyet ettim felan hanımefendiyi dövmeye" şeklinde bir niyyet oldu mu tamam.
Döveceğimiz kadının kilosu ve boyu önemlidir. Bir de eğilip kulağına "afedersiniz karate,judo,tek won do,çift won do biliyormusunuz ?" diye sormak kafirdir.
Sonra başlarsanız iyi olur. Bizim komşunun oğlu Niazmettin’i bi kız dövdü Taksim’de,üç hafta büyük aptese çıkamadı.Nasıl vurmışsa ,neresine vurmuşsa adamdan bir gram olsun şey çıkmadı.
Dördüncü hafta hastanede bir hemşire afedersiniz şeysinden koca bi buru ( Boru desem ayıp olucan Nizo’ya,erkek ne de olsa) döşemesiyle ortalığı batırmış ve rahatlamış dediler.
Ne gelirse başımıza bu kadın milletinden sebep geliyo.
Onlar olmasa erkekler eşlerini aldatmaz. Çünkü o zaman eş de olmaz.Oh anasını satıyı..yok o zaman anasını da satamayız. Oh babasını satıyım,yeme de altında yat."Kadınsız bi yaşam,ne güzel paşam" demiş ya Kıprıslı bir erkek bilim adamı.
Bir daaki yazıda erkeklerin genel özellikleri ve üstünlükleri konusunda yaptığım roportajı sünnetsiz yayınlayacağım.
Şimdilik bütün erkeklerin bayramını kutlarım.
İyi bayramlar.
Esma Kahraman adlı hanımefendi de çartlasın.
O değil de..
İyi dövüşler.
Yukardaki Resimde Karısını dövmekten bitap düşmüş Erkek Barınma Evi Bağcılar Şubesi Mütevelli Heyetinden Sami Abimiz size bakmaya çalışmaktadır.
Bu yazıyı yazan İbrahim Teferrika...
Bu yazıyı İbrahim yazmıştır.benimler bi alakası yoktur. Valla bak. Eşim duysun yaaa.Korkucam mı.Hem o bana bi şey yapmaz.
Ya siz yine de adımı anmayın.
Ne olur.
Ne olurrrr.
YORUMLAR
erolabi
Sağol,varol.
hoşgörüne ve değerli yorumuna içten şükranlarımı arz edrim.saygı...saygı....saygı.
saygı bayram el ele
bir hafta sonu sabahında işe gidilirmi diyerekten, oflar puflar mırıldanırken çevrende, şarja ihtiyaç duyan batarya gibi halimi arz ederken, döktürdüğün eserinle şaha kalktı gülücüklerim.
Abilerin abisi, elerinden öperim.
erolabi
Selam ve dua ile.
Sayın İbrahim Teferrika...Adınız ne kadar da tanıdık. Ama erolabi gibi de yazıyorsunuz:) Sami Beye iletin biz belediyemiz bünyesinde bir ER-KOR-DER açacağız. Buyursun gelsin. Eşinden ne kadar uzak, o kadar güvenli...
Ayrıca yeni bir kelime öğrenmenin heyecanı içindeyim. "Küçümtücü" Tdk henüz bu oluşumu kabul etmiyor ama olsun, o neleri kabul etmedi ki değil mi:)
Yine eğlenceli ve okuduğuma sevindiğim bir çalışma. Ama karikatürsüz kaldı bugün panom.
Saygılar.
erolabi
yarın inşallah bi kari-katür bulurum.Selam ve saygı ile.
Yukardaki Resimde Karısını dövmekten bitap düşmüş Erkek Barınma Evi Bağcılar Şubesi Mütevelli Heyetinden Sami Abimiz size bakmaya çalışmaktadır.
Sami abimiz ne yaptı da yedi dayağı ben asıl orasını merak etmekteyim:)))
Güzel bir yazıydı okurken bolca tebessüm ettim tebrikler erolabi.
selam ve saygımla...
erolabi
Ekmek almak için evden çıkmış,ekmek parası ile iki bira çakmış.Hain kadın kıskanmış sami abimin sosyal münasebetlerini,kıskanmış birazcık.
yok mühim bişi diil.
bazen yenge tersinden çakıyor,pardon kalkıyor.
Ama sever Samiyi.
Selam ve saygı ile.
Emine UYSAL (EMİNE45)
erolabi
Ne farkı var netekim ikisi de yenilmiyo mu?
Dışarıdan gelmiştim. Yazını okurken sık sık güldüm. İnan, yorgunluğum geçiverdi. Eline, diline sağlık.
Saygılarımla.
"Ziya amca kadınından dayak yemiş.Hem bir defa olsa öp de gözüne koy"
"Döveceğimiz kadının kilosu ve boyu önemlidir. Bir de eğilip kulağına "afedersiniz karate,judo,tek won do,çift won do biliyormusunuz ?" diye sormak kafirdir"
" Ne gelirse başımıza bu kadın milletinden sebep geliyo "
Bu gözelim roportajın ; "Oh anasını satıyı..yok o zaman anasını da satamayız. Oh babasını satıyım,yeme de altında yat." en güzel sözleriydi bene göre...Anam avurduma vursun,şerefsizim gülmekten cırıldım...Selamlar
erolabi
İnşallah seneye Erzürümsiporumuz birinci lige de çıkar da o zaman intecem Ali Samiyeni "A...an koyam Hakkemm A..man koyammm hakemm" .
Ah be az mı bağırdık Cemal Gürsel de...
"Da.....daş. Daaaa...daş "diye .Selam ve sevgilerimle.
İbrahim ERZURUMLU
erolabi
Sizin güzel gözlerinizin ışıltısıdır o.
Güzel düşünen güzel görür kardeşim.
Selam ve saygı ile.
esma kahraman dövüş klübü kurarız bizde , taksimden geçen hatta kalabalıklarda kadınları tacizleyen el atan ne kadar erkek milleti varsa anında teknik usulle haklarız ,katlarız yoluna koyar hızaya getiririz anında.
hatta senin peşine de düşeriz seni yengenin önüne çığ et diye atarız,yengeyi de dövüş klübüne alırız anında
nasiii
...
erolabi
yok ses yok. teknik arıuza var galiba.
aloooooo kimsüüün ?
hah .Geldi.
Alooo kardeş.
Bi de sırf taksime tacizlenmek için gidenler var !
Madalyanın öbür yüzü var.
memleket salak sapık doldu valla.
selam ve saygı ile.