- 1175 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BURSASPOR VE HAYVAN BARINAKLARI...
Spor spordan maksat günümüzde futbol yani ayak tapu çok revaçta yalnız şu varki sportif gelişmelerin yanında şiddet,siyaset vs olaylarla gündeme geliyor.
Son olarak Bursa’da yaşanan hadiseler bardağı taşıran son damla oldu.
Şunu eklemek isterimki her grub ve blokların kendine göre hesapları var bu hesapların içinde en acı kaybı yaşayan şüphesiz Bursaspor ve Bursa oldu.
Futbol’u başka amaçlara alet etmek ne kadar doğru orası sizin vijdanınıza kalmış bir şey ama gözle görülen gerçekleri söylesek bir dert söylemeksek başka bir dert ama susmayacağız çünkü haklıyız... En son sporun siyasete alet edilmesini T.T. Arena açılışında gördük ve ders alamadık özellikle ders alması gerekenler almadı dahada acısı intikam almaya kalktı ve Bursa’daki olaylar patlak verdi. Asıl işin ilginç olan tarafı nedir bilirmisiniz? Bazı Truva atlarının, Hamam oğlanlarının daha doğrusu hamam böceklerinin hükümeti siyasi boyutta kışkırtmaya çalışmasını ibretle izledik. Bitmedi bitmeyecekte Bir genç Bozkurt yaptı diye bir (TARAF)larına haber yazı ve foto yetiştiren hamam böceklerinin hakettikleri yeri er yada geç bulacakları şüphesizdir.Bir genç kardeşimiz Bozkurt yaptı diye her şeyi Mhp ve Ülkü ocaklarına yıkmaya kalkan zihniyet ancak korkaklıklarını gösteriyor bizde ibretle izliyoruz.
İNTİKAM ALIYORLAR
Biz düzeni yıkan olmaz denen işleri yapan 16 mayıs devriminin mimarlarından intikam alıyorlar.
Bu iş kuşku götürmez şekilde gün yüzüne çıkmıştır.
İstanbul’daki olaylarda Bjk’li holiganlar Bursaspor2lu bir genci bıçaklıyor fedarasyonun sesi çıkmıyor ama Bursa’da öyle bir şey yok bir sürü ceza hem polisin tahriği yanlış uygulamarı, sert müdahalesi bunun açık göstergesidir. Bunun yanında Valinin uygulamaları hepimizi çileden çıkartmıştır ve artık valinin Bursa’da kalmaması gerekmektedir.
Biran evvel istifa edip kenara çekilmelidir.
Şimdi tvlere çıkmışlar Bursa’ya haksızlık ediliyor diyorlar; Yahu siz hükümettesiniz ve Futbol’un üzerindeki siyasi eller meydanda iken hala neyi şikayet ediyorsunuz?
Bu biraz timsah göz yaşı olmuyormu? Oy vakti malum önümüzde seçim var duygu sömürüleri başaladı ...
NE OLACAK BU HAYVAN BARINAKLARI?
Aklıma gelmişken siz hiç Avrupa’da kraliyet sarayının dibinde stat gördünüzmü? diyordu yazar.
Bence haklı yazar dolma bahçe sarayının dibindeki kuş yuvalarını o güzelim yerden kaldırsak hiç fena olmayacak hani.
Çok pislik kokular yükseliyor yanındaki maçka parkı umuma açık bir fuhuş yuvası gibi hiç İstanbul gibi imparatorluk mirasına yakışmıyor.
Gelin isterseniz bu işe bir çözüm bulalım onlarda Galatasaray gibi başka bir yere taşınsın hiç fena olmaz...
SON SÖZ
Bursa’daki kürtçü bölücü Bir Tarafların bir an evvel defolup gteldikleri yere dönmeleri lazımdır..
Valinin tez elden istifa edip Bursa’nın huzurunda özür dilemelidir....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.