- 753 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KORNALAR ÇALIYOR
Kornalar çalıyor. Bir delikanlı eller üzerinde havalarda uçuyor. Kornalar çalıyor. Yirmi yaşın sevdaları havalarda uçuyor. Bir çift martının aklı şaşıyor. Arabalı vapurun kornasından üflüyor kuşlar. Yağız delikanlı eller üzerinde martılara savruluyor. En büyük asker bizim asker bağrışmaları hoplatıyor müzikleri...
Kornalar çalıyor. Sonra birer bomba oluyor davula inen her tokmak. Zurna siren sesleri çalıyor. Gözlerinin her biri birer dürbün. Elleri hep bir ağızdan makineli tüfek. Ve yürekler el bombası. En büyük asker eller üstünde...
Ama boylu boyunca bir dilenci. Karın tokluğuna rüyalarına yatıyor. Bir bacağını Cudi Dağı nda bırakmış bir genç. Bir genç adam piyango bileti satıyor. Nafakalarını derlemiş adımlar ev telaşına düşmüşken. Kornalar çalıyor kuş seslerine. Hep bir ağızdan bağırıyorlar...
Kornalar çalıyor. Gökyüzünde martılar. Eller üstünde en büyük asker. Birlikte uçuyorlar. Saatler savaşa kurulmuş barışa inat. Kornalar çalıyor gökyüzüne. Mermiler deliyor gökyüzünü. Martılar uçuyor gökyüzünde. Ve bir yağız delikanli. Bir başka yüreği öldürmeye. Ve bir gözünü bırakmaya gidiyor. Cudi Dağı nın eteklerine.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.