- 1126 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
acıya alışmak
Kaçıyorum senden doluya tutulmuşçasına.. ürküyorum aşkından annesini kaybetmiş bi cocugun korkusunca. Başımı döndüren kokunu savuruyorum ellerimle odamdan. bugün temizlik yaptım dokunduğun her eşyamda bıraktığın anıları silmeye calıstım ama hepsinde de izin kaldı ya ben iyi temizlik yapamadım yada sen işlemişsin her köşeme. Kaybetmekten korkutuğum sen nerdesindirki simdi kimin koynunda soluyosundur nefesin kimin tenindedir. Bedelini ödeyemediğim bi günah gibisin bu hayatta bana. İlk zamanlar sanki tanrının hediyesiydin yada sen yaz yağmurundan sonraki gökkuşağım ama senin renklerin sadece siyah ve gri.umudumdun simdi beni umutsuzluğa kitleyen. en sevdiğin şarkı kulağımda buğulu gözlerim dilim adına kitlenmiş ilk aşkı tattığım o yolda anılarımızı kokluyorum. Kelebek ömrü kadar kısa bu aşka doyamadım. Issız kimsesiz kalmış ruhum üşümeye korkak artık ısıtacak sen yoksun ruhum sayende umutsuzluğa gebe her gece sancılanan. Bitmicek bitemez seni bırakamam diyen sözlerin ve gözlerin sadece yalandanmı ibaret .sen benim hayatıma giren umut hayatımdan çıkan vampir tüm güzel duygularımı kıskanıp emen bi vampir. Gittin ya hani gelmeyi düşünme bile artık umut bitti yalan gitti beni gerçek dünyayla tanıştırdın bu yüzden sana simdide asığım ama gelme yeni yeni yeşeren güzel duygularımı koparmana izin veremem defolup gittiğin o lanet günden sonra asla gelme…
YORUMLAR
Gelme demek kolay.Eğer geldiğinde geri çevirebiliyorsan ,
işte ozaman yeni filizlenen umutlarını koparmamış olursun.Gerçekten
zor bir seçenek.Duyguların hangisine izin veriyorsa sen onu yap şairim.
Allah kolaylık versin. Sevgi ve selamlar.
ACIYA ALIŞMAK ....
İstesekte istemekse alışmak zoruda insanoğlu ACI ya.. İster Aşk acısı olsun isterse herhangi bir başka duygu yada olay..Tanrı derdi tasayı Dağa vermiş Dağ isyan etmiş..Tanrım al bu yükü benden diye..Sonrası malum...İnsanoğluna vermiş Yaratıcı..Çokca saygılarımı ve beğenilerimi bırakıyorum yazınıza..Kalben duamla..