- 5595 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
HATIRA DEFTERİM
HATIRA DEFTERİM
Selam yazdığım sayfa, selam beni okuyan kalp selam size..
Özledim çok , hemde çok, okul yıllarımı ve ilk arkadaşımı, gözyaşlarımın ıslattığı hatıra defterimi.
Ah dostum defterim neredesin şimdi ,? kim bilir geçmişteki hangi basamakta kayboldun.
Bulamamda şimdi seni,arayacaklarım listesi o kadar kabarık ki sen yine en altlardasın defterim.
Aslında seni çok sevmiştim seni alırken bile, diğer defterleri gözüm görmemişti, seni beğendim,düşündüm en büyüğü ve en güzeli bu benim işte..!!!!!!!!!
Dostum ne güzelde süslerdim seni,sevdiğim çiçekleri sende kuruturdum, sana saklardım, çünkü sen benim biricik defterimdin.
Arkadaşlarım; çoğunun adını dahi hatırlamıyorum hep sendeydiler,sıralama en sevdiklerimden başlardı.
Hatıra defterim ; hatırla hadi sana ilk yazan arkadaşımın adını,bende hatırlamak karanlık da yürümek oldu.
Düşünüyorum şu anda yazarken isim gelmiyor aklıma,ama güzel yazanlar süsleyenler işte hep onlar akılda.
Sevgi gerçekten eski bir hikaye,sanki milattan önce başlıyor ve devam ediyor .
Ama sevgi şekil değiştirmiş, gün gelecek sevgi gidecek ve yerini sevgi hapları alacak.
Ah defterim tüm dostluklar sende kalacak ve arkadaşlarında ,sizi yüklü bir sevgi bekliyor.
Defterim, arkadaşlarım neler yazardı neler çizerdi hep kalpler süslerdi senin sayfalarını,ismimizin baş harflerinden dizilmiş sevgi kokan mısralar.
İşte bak, sevgi hep sana saklanırdı ne güzel..........!
Diğer her şey de yaşama gömülürdü,tüm savaşlar acımasızlıklar,kötülükler ve yorgunluklar yaşamda ya da bizde yer alırdı..
Ah defterim ah sende gizli ortaya çıkmamış çiğ aşklarda vardı.
Yanaklarım nasılda kızarırdı hep birilerini beğenirdim, ama her beğendiğim başka birini beğenirdi.
Küçükken sırlarımı sana gömerdim, çoğu zaman hatıralarımın arasında günlük olurdun,bir de defterimi verirken (sakın ha okumayın derdim, diğer sayfaları ) talimatlar yağdırırdım.
Şimdi aniden defter kenarları geldi aklıma nasılda süslerdik, bir maceraydı sanki,şimdiyse mutluluk şekil değiştirdi.
Yazmak hatıraların merdivenlerini tırmandırıyor sanırım,ah defter ellerime değen cetvelin bile güzelmiş tadı, ya da şimdi tatlı geliyor.
Hayatın tokadı öylemi.,hiç geçmiyor acısı,tatlı filanda değil.
ACI HEMDE ÇOK ACI...!!!!!!!!!!!!
Yaşam her gün yaralıyor birilerini.
Ah defterim kimi zaman sana sevdiğimin ismini yazardım ya da baş harfini,sonraysa korkup çizerdim üstünü kalemimle.
Kalem dedim ya , insan bugününe gelene kadar ne kalemler eskitiyor anlılar ve kalemler..
Ama hiçbirisi anıları kapatamıyor,anılar bir yerlerde okunmayı bekliyor, belkide bulunmayı.
Defterim ;kim bilir nasılda sarardı sayfaların, nerelerdesin.. ah nerelerde..!!!!!!!!!!
Defter sen şu şarkıyı bilirmisin..?
Gece çıktım ayaza
Sarıldım bir beyaza
Ele bir yar sevmişem
Hem okuya hem yaza
Ha bu diyar ha bu diyar
Ha bu di ha bu di ha bu diyar...
Nereden mi çıktı bu şarkı bilmem,sen hatırlattın defter sen anılarımı açıyorsun bana .
Bir limansan eğer tüm dalgalarım sana geliyor.
Ah defter istersen şimdide ziyarete gel, bak çok sevgiler birikti,dostluklar ve anılar,hadi gel ve al onları,sığacak bir yer bulurlar yeter ki sen gel..!!!!!!!!!!
Ah defterim, ah daha çok yazıp seni anlatmak isterdim ama;
Yaza yaza yaz geldi,
Dallara kiraz geldi,
Daha yazacaktım ama,
Mürekkebim az geldi …. :)))))
Not: Hep anılarımıza gülümseyelim ya da bizi gülümsetecek anılarımızı hatırlayalım.
Çünkü; HATIRLAMAK YAŞAMAKTIR ASLINDA !!!
Hatice Nilüfer KARATAŞ
YORUMLAR
Geçmişe anlamlı , hoş, tatlı bir yolculuk yaptık sayende,, 30 yıl öncesine döndüm birden,, ortaokul yıllarına.. Benim hatıra defterim hiç olmadı,, çünkü o vakitler defter alacak param bile yoktu,, ya da azdı,, ama arkadaşlarımın defterlerine bi şeyler karalardım,, yaz . derlerdi, yazardım,, hatta klasikti yazdıklarımız,, o zamanlar dilim bu kadar laf yapmazdı,, sonradan açıldım,, bir açıldım ki sorma,,,
neydi klasik cümlemiz,,şöyleydi :
ÇOK DEĞERLİ HATIRA DEFTERİNİN SAHİBİ CANIM ARKADAŞIM,
SATIRLARIMA BAŞLARKEN, BANA BU KALBİN KADAR GÜZEL SAYFAYI AYIRDIĞIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. ARAMIZA YENİ KATALMANA RAĞMEN, KISA SÜREDE ARKADAŞLIĞIMIZ GELİŞTİ VE BİRBİRİMİZİ ÇOK SEVDİK. ACI VE TATLI ŞEYLER YAŞADIK SENİNLE. SANA KARŞI BİR YANLIŞIM OLDUYSA NE OLUR AFFET BENİ. SENİ ÇOK SEVİYORUM.
Aşağı yukarı böyleydi,,,
Ahhh ya,, ne günlerdi,,,
Hele bir keresinde, aşık olduğum Nur'a " seninle arkadaş olmak istiyorum." sözünü söylediğimde çocuk aklımla,, " Murat,, zaten biz arkadaşız" sözü hala aklımdadır..
Eeee,, şimdi olsa kaleyi en başta ve esaslı bi şekilde fetederdim,,, dilimiz laf yapıyor şimdi.,,. o zamanlar utancımdan yüzüm kıpkırmızı olur,, yere bakarak konuşurdum..
gerçi şimdi de öyleyimdir, ama biraz geliştirdim kendimi. Örneğin nur'un o güzel ve etkili gözlerine,, beni yakan o hoş gözlerine bi türlü bakamazdım, öyle derin manalar taşırdı ki,,, öyle yakıcı bakardıki,, öyle gizler taşırdı ki içinde,., çözemezdim ne düşündüğünü, şimdi öyle mi,, bir resme bakıp,,, öyle kolay çözüyorum ki,,, gerçi resmi de yok bende.. çocukluk aşkı işte.
ne diyordum,, bir bakış,, bir tatlı tebessüm,, herkese yakışmaz,,, bir resmi okumak,, Nur'u okumak,,, şimdi kolay,, ama Nur yok.. param azdı ve Nur'a teneffüste simit ile ayran almıştım da, kendime sadece simit almıştım.. param olsaydı değil simit,, kaşarlı sucuklu tost ısmarlıcaktım,, bana sormuştu, neden kendin ayran içmiyorsun diye. dokunuyor bana demiştim,, ne bilirdi ki, paramın omadığından alamadığımı...
şimdi param var..,, en kral lokantadan yemek yerim istesem.
Ama, sevgi yok,, Nur,, bir sevgiydi,,,
sevgiler, aşklar öyle her zaman bulunmaz ki??
bulduğunda ise,, bir tatlı tebessüme sadece bakmakla yetinir insan,,
Zamansız zaman,,,
Esir düştük,,
Hatıralar unutulmuyor böyle çıkarılıyor ayyuka...Yüreğine sağlık hüzünlü geceler...