- 605 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
"LÜKS YAŞAMLARDAN BİR KESİT"
Evet, Bağdat Caddesi veya Nişantaşı fark etmez yeri ve mekanı..."İnce ve Uzun Boylu Kadınlar"... diyelim kısaca biz...!
İnce ve Uzun boylu kadınlar, lüks gece kluplerinde evliliğe ikna ettikleri erkekleri, tamamen kendilerine bağlamak için en kısa sürede çocuk yapmaları ve sadece istedikleri zaman sevdikleri ve baktıkları, asıl anneliği dadıların,! hizmetlilerin ve kreş görevlilerinin yaptığı, sevgisiz ve anne kokusundan mahrum büyüdükleri için, birer bencil varlığa dönüşen, ellerindeki o zavallı çocukları.., plakalarında isimlerinin baş harfleri bulunan lüks araçları vs.;
hep birbirine benzeyen aynı manzara... sıkıldım artık, bi farklılık olsun ne olur...!!!
Yurt dışında tarihi ve mistik geziler, cennet köşeleri diye tabir ettikleri adalar, ek kredi kartları (bi haylice geniş limitli), marka giyimler-kuşamlar doyasıya ve delicesine,
Geriye bir tek maneviyatı tatmin etmek kalıyor, en önemlisi o tabii ki....!
Yardım Vakıfları ne güne duruyor değil mi ama ?....en gösterişli kıyafetlerini giyerek vakıflara gitmeleri akıl almaz hiç doğrusu, sanki ihtiyaç sahipleri için değilde defileye gidiyorlar, hayret birşey..mağdur ve ihtiyaç sahibi ailelerin bu tür insanlardan medet beklemek zorunda kalmaları ne acı doğrusu.!
ince uzun kadındanlardan bahsettik, biraz da esas oğlanlara dönelim...Yanlarında ki güzel eşleri, hatunu etrafına gösterirken onur duyanlar..off aklım almıyor...kendi eşlerini başka insanlara göstermekten zevk alan karaktersizler, evliliğin ertesi yılına varmadan saati en az ikibinbeşyüz tl’ den başlayan ismi lazım olmayan mankenlerle, saklı kiralık dairelerde eğlence olarak adlandırdıkları pislikler ve günahları.
Bir taraftanda müstakbel eşlerine kendisinden başkasını gözünün görmediğini hissettirmeye çalışmaları ..!, diğer taraftan yanında çalışanlarının asgari geçim ile nasıl yaşam mücadelesi verdiğine hiiç aldırmayışları..........
kadında farkında aldatıldığının aslında, fakat sürdüğü saltanatı bozmak işine gelir mi, ..... hiç bilmez aldatıldığını, gözüyle görse inanmaz...eşine sonsuz güvenir.......belki oda aldatıyordur eşini kim bilebilir ?
Ben itiraz ediyorum, Evlilik kutsaldı hani..! böyle evlilik olmaz...adına başka bir şey koyun bunun, Hani nerede güven, nerede saygı-sadakat..; soruyorum sizlere para mı ? yoksa şerefiniz ve onurunuz mu ? hangisini tercih eder ve seçersiniz..?
ben, kuru ekmeğe de talim etsem, şerefimi ve onurumu tercih ederim..hiç şüphesiz.....!!!!
YORUMLAR
selam....bizim komşular var..çok zenginler...her gün ramazan ayında ellerinde büyük.tencereler eiftara yakın lüks arabaya dolup gidiyorlar..bende yardım ediyorlar fakirlere diye aileme gururla gösteriyodum...bir gün arkadaşım dediki senin met ettiyin komşular ellerinde tence ile iftar çadırına gidiyor..orada doyuyor ve eve yemek kattırıyorlar dedi...ve kendimden utandım..zengin olsa ne yazar..gönülleri aç olunca ..yazınızı kutlarım..gül diyarından selam lar