- 536 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O BİR LOKOMOTİF
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
O BİR LOKOMOTİF
Topluma lokomotif olmak...
Normal işlerini zaman zaman askıya alıp, başlarına devredip, yahut da erteleyip, toplum için faydalı olanı yürütebilmek için gayret göstermek.
Bu herkesin yapabileceği bir fedakârlık biçimi değildir.
Bizim ilçemizde böyle fedakâr insanlkarımızın varlığını görmek bizleri yarınlar için umutlandırmaktadır...
Bundan bir süre önce;
FETAB (fFETHİYE TURZİM ALTYAPI HİZMET BİRLİĞİ) Başkanlığıan seçilen; Mahmet ÜYÜK, bütün zamanlarını Birlik için ayırmış durumda...
Cumartesi, pazar, bayram, tatil demeden; bütün zamanlarında birlik için birlikte hareket etme azim ve gayreti içinde olan; Mehmet ÜYÜK Beyefendiyi canı gönülden tebrik ediyorum.
21 Haziran 2010 Tarihinde;
Birlik başkanlığına seçildiği günden itibaren; kendisine inanan insanları mahçup etmemek, verilen görevi en iyi şekilde yerine getirmek, kendisine oy vermeyen insanlara karşı da; aynı sorumluluk duygusu ile hareket ederek bütün tarafların takdirini toplamış ve teveccühünü kazanmıştır...
Siyasi kimliğini hiç bir zaman öne çıkarmamış ve insanlara ve vereceği hizmetlere bir bütün olarak bakmayı ana ilke olarak belirlemiştir.
Bu yanı ile de gönüllerde sevgi ve güven oluşturması bir daha takdire şayandır...
Başarınızın sırrı nedir? Diye soru sorduğumuzuda;
Ben sadece vazifemi yapıyorum;
İnsanın kendisine verilen görevi tam ve noksansız yerinee getirmesi erdemlik değil; görevi ifa etmek, hakaniyetle yerine getirmektir.
Bu zaten olmazsa olmazımızdır...
Bu cevapta O’nun mütevazi yanı ile de tanışmış oluyoruz...
Elbette ki;
Onun çalışmaları bir ekip ile yürütülmekte, ekip çalışması ile de biraz daha ileri gitmektedir...
İşi yöneten insan beceriksiz olursa; ekip ne kadar başarılı olursa olsun;
Ekibin başarılı ve çalışkanlığı hep gölgelenecektir.
Ekibin başkanı olarak planlı ve programlı çalışma yapması, ekiptte bulunanların da bu planları daha da ileri götürmek için gayret temleri; birliğin amacının dogru zaman ve dogru yerde gerçekleşmesini sağlamıştır...
Bir yıl bile dolmadan;
İlçenin ve yörenin tanıtılması için;
Japonra, İZMİR, Hollanda, FİNLANDİYA, Belçika, İstanbul, ÇEK CUMHURİYETİ, Almanya, RUSYA, İsveç’de Fuarlara katılmalar gerçekleşmiş, fuarlarda en iyi tanıtım yapılmıştır...
FETAB Buroşüleri bastırılmış, bütün şehre ve fuardaki bütün katılımcılara verilmiştir.
Porselen bardaklara Fethiye İşlenmiş ve bu bardaklar fuarlarda davetlilere dağıtılmıştır....
Bır fuara katılan ötekine gitmeyip; bütün ekibin bu çalışmalarda bulunarak; Tanıtıma katkı sağlamalrı temin ve tesis edilmiştir.
Birliğe üye olamayan; odaların da iştiraklerini temin etmek için Turizm Koordinasyon Kurulu oluşturulmuş; bu oluşum ile yeni plan ve projelerin geliştirilmesi sağlanmıştır....
Sarıyer Köyü’nün içme suyu projesinin hayata geçmesi için kamuoyu oluşturulmuş ve Özel İdare tarafından bu problemin halli sağlanmıştır.
TURZİM KOORDİNASYON KURULUN’DA
FETHİYE TİCARET VE SANAYİ ODASI
FETHİYE ESNAF SANATKARLAR ODASI
DENİZ TİCARET ODASI
FETAV
FETOB
TÜRSAB
TURİZM DANIŞMA BÜROSU
SABİT VE SEYYAR PAZARCILAR VE MANAVLAR ODASI
ŞOFÖRLER VE OTOMOBİLCİLER ODASI
ZİRAAT ODASI Bulunmaktadır.
TANITIM KOMİTESİ’NDE
FETAB
FETOB
FETAV
FETHİYE TİCARET VE SANAYİ ODASI
TÜRSAB
DENİZ TİCARET ODASI
TURİZM DANIŞMA BÜROSU Bulunmaktadır..
DANIŞMA KOMİTESİ’NDE
HİSAR-DER
ÖLÜDENİZ-KOOP
KARAÇULHA KÜLTÜR VE DAYANIŞMA DERNEĞİ
FETHİYE TURİZM DERNEĞİ
MÜZE MÜDÜRLÜĞÜ
ÇALIŞ DERNEĞİ Bulunmaktadır.
Bayır ilköğretim okulunun bakımı, onarımı ve boyası birlik imkânlarıyla yapılmıştır.
Birliğin web sitesi günlük güncellenmetedir.
Marmaris Turzim Birliği ile görüşülmüş ve Sun Havayolu şirketinin Damalan’a büro açması yönünde çalışmalar başlatılmıştır.
Seki Belediyesine 20, İnlice Köyüne 8, Yakınlar Köyüne 8, Kargı Köyüne 8, Kayadibi Köyüne 8, Karaköy Köyüne 8 Adet olmak üzere; 60 Adet çöp konteynırı teslim edilmiştir.
Seki Belediyesine Bir Adet Cenaze Yıkama aracı tahsis edilmişitr.
Yine;
Çiftlik Belediyesine 10, Çamköy Belediyesine 10, Kadıköy Belediyesine 10, Kumluova Belediyesine 10 Kayadibi Köyüne 8 Karaköy Köyüne 8 Adet olmak üzere toplam 55 Adet çöp konteynırı teslim edilmiştir...
Bütün bunların yanında en güzel olanı ise;
Turizme sezon anlayışı ile yaklaşım ve bakış yerine; Bütün zamanlarda ve topyekun olarak turizm anlayışı öne çıkmıştır...
Bu çalışmaların tamamına lokomotif olan Mehmet ÜYÜK Beyefendi aynı zamanda İl Genel Meclisi Üyeliği görevini de başarı ile yürütmektedir...
Birlik Encimeni;
Başkan Mehmet ÜYÜK
Üyeler:
Hüseyin TURHAN
Turgay ONARAL
Ömer AVCI
M. Halil DOĞAN
Bilal TOSUN
Bilal SEMERCİ’den oluşmaktadır...
Lokomotif çalışıyorsa; katar terenin süsü olur... İkisi birlikte hareket ediyorsa... Yolda problem olmadan hedefine ulaşır...
İşte burada başkan becerikli, ekip çalışkan ve gayretli...
Bu ekip çok başarılara imza atacaktır...
Bizim Mehmet ÜYÜK ve onun sevgi ve güven ile oluşturduğu ekibine güvenimiz ve inancımız tamdır...
Yolun açık olsun;
Mehmet ÜYÜK kardeşim...
Yüreğiniz nur nefesiniz huzur olsun...
Başarı sizlerle olsun.
Kadir DURAK / FETHİYE - MUĞLA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.