- 1065 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Atıf Mutlu-Murat Tuncel-Mehmet Feyat Diyor ki;
Merhaba,
Elektronik postalarınızı son günlerde almaya başladım, anladığım kadarıyla tek başınıza bir site gibi çalışıyorsunuz. Bir mum, diğer mumları yakmakla bir şey kaybetmezmiş. Sizi, çalışmalarınızdan dolayı tebrik ediyorum. Ben, Çorlu’da oturuyorum. Buradaki mahalli gazetelere, yazı yazıyorum. Bunları, bir kaç siteye de gönderiyorum. Bundan sonra, size de göndereceğim. Ne kadar çok kulağa kar suyu kaçırırsak, aydınlık günler o kadar yakınlaşır. İyi çalışmalar dilerim.(08 Mayıs 2011.Çorlu)
Atıf Mutlu (Emekli Jandarma Yarbay-Yazar) Çorlu-Tekirdağ
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Kerim Bey,
Haberleriniz icin tesekkur ederim... Yurtdisinda yasayan bir yazar olarak sayenizde ulkemdeki edebiyat haberlerini de aliyorum. Sizden bir ricam var Temmuz ayinda Ozbekistan`da bir etkinlige katilacagim. Ama oralari pek bilmiyorum... Eger bir bilginiz varsa, oralarda tanisabilecegimiz, gorusebilecegimiz edebiyat kurumlari, edebiyat insanlari ya da Turkoloji gibi kuruluslar, ceviri yapan insanlar gorusmek tanismak, Turk edebiyati ve Ozbek edebiyati uzerine konusmak isterim.. Seminer icin gidecegim ama Osmanlilarla ilgili bir seri roman calismam da Timur da var... Onun ulkesinin kulturunu de yansitmak istedigim icin orali insanlarla da konusmak yararli olur diye dusunuyorum...
Yardimci olacaginiza inaniyor, selam ve saygilarimi gonderiyorum.
Met vriendelijke groet, Sevgi ve saygilarimla. (07 Mayıs 2011)
Murat Tuncel (Araştırmacı-Yazar)
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Sayın Hocam;
Yaptığınız hizmetleri takdir, hayranlık ve gıpta ile izliyoruz. Sizin bu duyarlılığınız ve edebiyatı geniş kitlelere ulaştırma azminiz, bizim için bir örnektir. Ben de acizane, sizlere iki şiir ve özgeçmişimi yolluyorum. Sizinle tanışmak, keşke nasip olsaydı. Van’dayız ve merkezlerden uzağız, sizinle tanışmak ve yakın olmak isterdim. Lütfen, buraların sesini de duyurunuz. Saygılar, başarılar.
Hocam sizinle tanışmak ve sizin de bu acizdan haberdar olmanız için bu dökümanı yolluyorum, gerisi değerli hocamın takdirleridir... Van’dan selamlar...(06 Mayıs 2011.Van)
Mehmet Feyat (Gazeteci-Şair) Van
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.