- 1090 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Anne_m
Bereketli günlerim...
Yapraklar döküldüğü, yaprakların dallara sonsuzluklarını tanıttığı gün gibidir, senden ayrılmak sende kopmak ve seninle doğmak!..Topraklar bizi senin ellerine bıraktığı an, kızgın bir acıyla gözlerimizi dünyayla bağlarsın ve kanınla kan, bedeninle bir olmanın güzelliğiyle bir adım atarız dünyaya... Her ne kadar dünyanın zalimlikleri varsa da senden dünyanın kollarına düşmek, dünyada sadece kötülüklerin değil güzelliklerin de varlığını bilmek...
Açlığım göğsüne değen dilimin sana acı çektirmesiyle başlar acımasızlık. Bir zamanlar sana sancılar yaşatan dilim sürgün edebilir bir hal alacağından, habersiz açlığımı gidermekle, gözlerim açılır zamanın adımları altında... Oynarken düştüğümde çığlıklarla koşarsın acıyan yanlarıma! Bir sızı alır yüreğini ben düştüğüm için... Yıllar günler, aylar ve yıllar geçer, kovalar bizi zaman dilimi...
Sanat sizlerindir aslında cihanda olmayanı var eden!.. Kimimiz büyür ama hep çocuk kalırız. çocuk kalmanın güzel yanıda senin sıcaklığındır. Senin narinliğin, merhametinle şımaran bir ülke haline geliriz!.. Kimi de büyür merhamet dünyasını unutur ve kıyar geçer, dışarılara atar hatta aç bırakır ve yoksullaştırır, yoksulluklara bırakır... Bir gelin düşün, bir gül, hayat ve hayatta nefes alabilmektir anne...
Kaç zaman oldu yüzüne değmedi ellerim,
ellerime yüzündeki kırgınlıkları gösterdim,
aslında dokunamadım, dokunamazdım,
bilirim kırgın kalbini yüreğin...
Dizlerinde karanlığa boğulurken gözlerim, karanlıklarda ay ışıklarıyla dans etmeye başlardım. Dansın götürdüğü son zaferlere sürüklenirdim. Yolun sonunda hep sen vardın... Kimi zamanlar içinde yar_i izlerdik, izlerdik sana sırt vererek... Sırt verdiğimiz günleri yakmak hatta silmek, yok etmek isterdim... Yar olamadı sen gibi, olmazda... Yarda senden gelme, sana gitmelerde...
Zaman... Alırdı seni bizden... Aldatırdı şenşakrak hayırsız hayatlar, sahte duygular...
Bağışlayan kalbine sığınırız... Anne doğururken vur bizlere.... ANNEM GÜNÜN KUTLU OLSUN...
Daha yazmak isterdim ama sığmazki ne kağıda nede zamana... Bütün annelere sevgiler...
YORUMLAR
Zaman... Alırdı seni bizden... Aldatırdı şenşakrak hayırsız hayatlar, sahte duygular...
Bağışlayan kalbine sığınırız... Anne doğururken vur bizlere....
Annelere yazılan her soz duygulandırır benı.. ellerinden öperım annecıgınızın..
ALLah basınızdan eksık etmesın ınsallah...