Aş/kent/ten Ayrılıp Köyüme Dönüyorum
hayrettin taylan
Prosedürler dürüldü ya’saklı ruhumun derinliklerine.
-Çarmıha giren umudum dumanı yükseliyor bahtısızlığımdan.
-Asi değilim, yan tarafım ak deniz.
Figüransız aşklara Fransızım. Örtülü özlemlerime el uzatıyor lain Fransızlar…Bu yüzden Sütçü İmam olup kutsi sevilerime el uzatan küffarın ferini söndürme savaşındayım.
Aşk seanslarına katılmak, şişman yalnızlığımdan kurtulmak istiyorum gayrı. Bu içsel savaşın ışınlarına sevi denizler ürettim gözyaşlarından.
Kimsesiz ormanların dara/ğaçlarında asılıyorum selvilere. Huyuma sular karışmış olmalı. Kirli emellerin nadaslarına bırakıyor h’iç’in casusları.
-Ke(i) hanet aynı duruşun çizgisinde tespihini çekiyor duasız özleyişlere.
a) ç’atışma arasında tokluk filmim oynuyorsa da inanma Dilnaz.
-Peydahlanıyor hüzün kendi geçmişine. Zimmetine kedersizlik geçirmiş gibi hep melankolik sızılar yollama aşk ummanıma.
-Vurgusunu gözlerine,özlerine, sözlerine, sevgilerine tümleyen özel özne olmaktan uzaklaştırma. Sen hep yüklemimdin.Bense vurgulanan aşk işçin yani özünden sonraki öznen.
- Adıl cismaniyetimin iyelik eklerinde çekip durma beni.Öyle eklerle senin yerini tutacak güzeller sunma bahtıma.
-Sen işte sen …Bak gördün mü a/dıl-
Kayıt dışı dokunuşlarımızı k’atıyorum ruhumun derinlerine…Bilinçaltımda kalsın senin idlerin.
-Lügatte açıklanamayan özünün son sözcüğünü açıklasın aşk.
-Neşter vurduğumuz can kırıklarının canı için güzel demlere demlensin sevgilerimiz. O güzel yüreğinin süzgecinden beni geçir.
- Kendi sıcak istemlerinin g/izli adımları başlasın ruhani bilinmezliğimize. İm/kansız bir cümlenin sırrı olalım. Mistik y/aralarımı kutsasın Nesimi…
-Sensizliğin derisini yüzsün aşkın yüzsüzleri.Bu çağın N’esimi benim.D/ erim y/üzülsün yeniden canlanıp gitsin aşka.
-Ki Leyla hançerliyor han çerilerimi.Bu yüzden kanıyor sen halim.Kökünü ayıramadığım sözcüklerin gizinde kalmak manidar mı ki Dilnaz.
-Gün/ahlarımın kumbarasına senden de gelsin bir göz haramlığı.Ya da aşkın için mubah say bunları.
-Ç’alınmış bir muzik kutusun içindeyim. Cinler şarkı söylüyor. Besmele çekme. İkimizin sevdiği şarkılar. Bu yüzden dualarıma dokunuyor bam t/elin
-Par(ç) alanmış bir geleceğin yokuşunda yorulma eskimez güncüllere. Bir/az daha ç/ok sapla yüreğime. Y/aralanmak aşkı bilmektir.
Ş(ah damarın kadar yazgısal gelinsin ömrüme -Özetsiz anlatılıyorsun can dilimde.Kitaplara sığmıyor,içime sığmıyor, bu özleyiş.Aş’kent/ten gidip köyüme dönüyorum Dilnaz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.