- 1066 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Güvercin Kanadında Olmak Vardı
Güvercin kanadında olmak vardı.Hani çırptıkça havayı kırbaçlar ya... belki rüzgar yüzünü yırtar, belki canı acır ama bihaber güvercin bilmiyor ki bulutlar her gelişinde gökyüzüne onu çizer..Bu mavi ki onu çok sever,kucaklar,sarıp sarmalar... biliyor ki çığlık çığlığa her zaman gelecek ve o keskin havayı soluyacak...
Bu mavi ki acılarını içine gömecek...Unutturmak boynumun borcu der gibi elleriyle okşuyor sanki pamuk yığını,için dolu hüzün,boşalt alabildiğine sonsuza,al alabildiğine huzuru...
Güvercin kanadında olmak vardı değil mi?Anlatamadım kimse duymuyor beni,özledim bebekliğimi,özledim seni,özledim sevgini...yaşamayan nasıl bilsin teslim edemedim ruhumu hiç bir güne aya yıla...hep engel hep engel.Ruhum bebekliğimde kalsın istedim büyüdüm,büyüdükçe ağladım bu ölüm olmalı dedim beynimde terör esmeye başladı,isyanlar, haylaz yağmurlar,hangisi sebebimdi bulamadım bulamıyorum,sanki zaman hep güz...
Zaman sana söylüyorum,seni sevmiyorum bil ! Bir kurşunda çek vur beni istiyorsan,bile bile yüz buldun benden,belki gülümseyişimden yararlandın,belki güzelliğimden belki yalancı mutluluğumdan...Delikanlıca bana seni vurdum demedin dalga geçtin, ben de senle dalga geçiyorum bunu bilmelisin..
Haydi şimdi de bir oyun oynayayım seninle,bedenimle,
düşüncelerimle... hücrelerim mi yenileniyor ne?saç tellerimden ayak parmaklarıma vurmalar başladı. Yüreğimde sanki biri zıplıyor, aynalardan gözlerimi de saklayamıyorum,işte öyle bir şey demeyeceğim inadına...
Bu kez teslim edeceğim ruhumu duman gözlüme,zamana aldırmadan, belki de döneceğim bebekliğime,pembe odama,
dokunamadığım elvedalara...
Zannetmiyorum bu herhangi bir gece değil belki de,vurdum kırbaçla seni ,o güvercin kanadında olmak var ya,bulutlardan bana bakan o duman gözlüm,onunla zamanı vuracağım tam onikiden,zımbalayacağım yıllarımı,hedef tahtası yapacağım aylar,günleri...sanane ağlıyorsam özledim onu,seninle oyun oynayacağım dedim ya, zamansın ya, benimle dalga geçtin ya...
Şu an içim o kadar rahat ki ama çok acelem var,üzgünüm seni dinlemeyeceğim,ona akıyorum damla damla,belki yudum yudum...Peşimden geleceksin biliyorum ama sana hiç bir borcum yok hepsini ödedim,yüreğim şeffaf...
Dünümü bugünümü çaldın ama yarınımı alamayacaksın,duman gözlümle vuracağım seni tam on ikiden...
Nihal Mirdoğan