- 1514 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
***Sadece dİnle***
Dinleyeceksen anlatayım,Ama kesme lafımı,Herkes gibi herkesleşerek leş peşindeymişçesine arta kalanlardan pay biçmeyerek..
Önce yüzünün yarısından ve içimdeki yaranın kabuğunda sustum seni,Umutta yoktu sende..Sevdim yalnız,Âşıklaştım yalnız,Aşikârdım yalnız,Eşim benzerim sendin, yalnız..
...Dinleyeceksen susmayayım,Ama susmaca yerine bulmaca çözerken daha çok birbirine giren ve ne yapsan fayda bilmeyen hizaya gelmeyen sözcüklerse sana kırılan,Ben har olurum sana yanarım seni kendimi ısıtmadan..
Sadece din,Yağma..Sadece dinle,Konuşma..Sadece dinlen,Yorulma..Sadece dinleş ağzımdan çıkanların durduğu yerde daha önceki gibi daha sonra..
Ve uyan sonrada,Dalma uykularıma,Rüyalarımdaki cennet sana meyve yasakladı,Ve sonra sakladı mahreminden daha ayıp sesteş uyanışları..
Uyuyacaksan susayım,Rengim tenimden sıyrıldı,Sırıtıyorum artık yokluğunun renksizliğinde kaldığım kaşık kadar kalabalıkla..
Sen bir kaşık suda boğ şimdi her şeyi..Ben doydum sana ölmeleri,Yazdıkça ve yazabildikçe gömülüyorsun aslında..Seni içimden atmak için değil tüm bu sözler,Daha derine sokmak için o başını..
Acıdan uyuştum,Aşktan ucuzdun,Kuş oldun,Tutamadım uçtun.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.