Su ÇİÇEĞİ
Ben suçiçeği olmuşum.Bilirsiniz o hastalığı;hani kaşınır her yanınız ama anneniz elinize vurur izi kalır kaşıma sakın diye.İşte tam o anda o hastalıkla mücadeleyi siz kazanmak istersiniz. Annenize bak kaşımıyorum anneciğim ama izi de kalmayacak demek istersiniz.Ama bilirsiniz izi kalır...
Bir insanı hergün rüyalarınızda görseydiniz napardınız ki çoktan tutulmuşsanız "O"na.Allah ın her günü geceleri sahipsiz size gelip bilinçaltınızı da kendine bağlasa? İzi kalmaz mı sabah uyanınca?Gce bir yerlerim kaşındı bak izi de var demek istemez misiniz birilerine?Ama çoğu kişi göremez.Bilemezler ki o gönülçelenle neler yaşadınız bilinçaltı gezegeninde . Sizde bazen bilemezsiniz kafanız o kadar karışır ki kafayımı yiyorum dediğiniz olur.Sabah gidersiniz yanına "O" farkınızda bile değildir sizin hatta eminsinizdir o anda sizden başka hemcinsinizi düşündüğüne.Açıp göstermek istersiniz suçiçeğinin izlerini.Belki rüyanızdaki başrol görür diye beklersiniz ama "O" da görmez.Görseydi zaten çoktan o kara gözlerinizdeki kendini bulmuş olurdu ya da saçmalıkları bir tek onun yanında yaptığınızı çoktan fark ederdi.Ama göremez ki.Çünkü körebe oyunu oynuyodur sizinle.Tam sıra size geli ebe diyeceğinde koca bir gözle bağlamıştır gözlerini göremez işte bu yüzden...
Yanarsınız ateşiniz çıkar. suçiçeği izlerniz acır.Bıçak alıp kesmek istersiniz o parçayı ama yapamazsınız.ONA değer bilirsiniz ;hani bazen sırtını döner gülümser ya size işte düğümlenir boğazınız o anda nefes almak dunyanın en zor işi gelir ve bilirsiniz o an ömürlere bedeldir.Son dakika hberi gelse- dünyaya koca bir meteor düşmek üzere- diye kafanızı kaldırıp bakmazsınız.Siz o anda çoktan pılınızı pırtınızı alıp onu da kolundan çekiştirip düşmüşsünüzdür beyninizdeki hayal ülkesine.İnanmıyorum güldü bana. Sahiden güldü. Benim için güldü .Yüz kaslarını resmen benim için gevşetti.O gamzeleri benim için çıkardı.O anda sadce "benim için"ler gezinir etrafınızda.Ve siz unutmaya hazırsınızdır ateşli suçiçeği hastalığınızı..
..........
Yarın iyileşeceksin diyorlar.Ateşi düştü diyenler bile var.Büyüyünce izi kalmaz diyor ordan biri.Oysa vücudumda geçecek izler derimin altına yerleşiyorlardı tek tek.Ateşim geçmiyor sadece sol göğsümün altına taşınıyorlardı.Oysa onlar bilmiyorlardı.Tıpkı ateşli hastalıklarda görülen kabusları bilmedikleri gibi.Ve ben kabusumu görüyordum.Veda etmek için gelen sevgili.Omuzunda ağlayan ben.Gitme diyen ben.Hasretten rüyasında ağlayan ben...
"O" mu? Suçiçeği hastalığımın ömür boyu izini taşıyaçağım tek hastalığım olarak yüreğimde yerini arıyordu...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.