- 1654 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
Söz Kızım Döneceğim!
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Biliyorum baygın bakışlı küçük melek, sabahları sıcacık yatağından seni uyandırmama kızıyorsun; ama sırf annecik üzülmesin diye, hep tebessümle aralıyorsun gözlerini... Gitmelerim kaçınılmaz farkındasın sende.Hep geri dönmek isteyen ayaklarım seni yine teslim etmeye gidiyor teyzelerine.Annen seni bırakmak istemiyor ışıl gözlüm.Çalışmak zorunda anne, para kazanmalı...Sadece bu yüzden ayrılıyor senden sabahları, akşamı bekliyor,vuslatı bekliyor sen burnunda tüterken. Sanma ki senden kurtulmak istiyor. En çok seni seviyor annen, biliyorsun değil mi meleğim? Bana kızma ne olur? Her gidişimde yarı ağlamaklı bakma arkamdan!Hergün aynı acıyı yaşatma bana, söz kızım söz döneceğim akşama;sana mamalar alarak...Biliyorum mamalar teselli değil senin için...Bir gün senin olacağım bebek.Umarım sen bana küsmeden, incinmedem minik yüreğin...Seni çok seviyorum hayat sebebim,umut ışığım , yaşam kaynağım...Lütfen kızma bana, bükme dudaklarını...Acılar kaplıyor zaten yokluğunda sana adanmış tüm hücrelerimi.Canım yanıyor her bırakıp gidişimde. Keşke diyorum güzel bebeğim, şartların bizi ayırmayacağı kadar ılık olsaydı mevsimler.Şimdi gözlerini bir kapat bakalım, akşam nasıl da kolay olacak senin için.Benim için mi??? Boşver can damlam, o yumuşacık vee sımsıcak yanaklarından kocaman öpüyorum bebeğim,söz akşam döneceğim...
YORUMLAR
Dön akşam evine...iş güç beklesin ,sarıl kuzuna
ahh...çalışan anneler hep aynı sorun...ağlardım her ayrılışımda...içim giderdi...kreşin kapısında sesi kesilene kadar beklerdim...
evet iyi oldu ...okumamıştım...yazınızı..
tebrikler...
eve dön anne ! :-)))
alaz tarafından 11/21/2006 4:43:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ey yüregim Derhem-Baran
hele gelde gör su halimi,
Bir derman bul kalbime...
Biricik oglum ve bütün cocuklar icin olsun diyorum bu dizeler...umarim herkesin cocugu herkese en iyi ve en sirin dermandir....ve analari ise bir baskadar
ANA CEFAKAR ANA
CILEKES ANA
YÜREGI YANGINLAR ÜLKESINDE ANA....
Ana yüreginize saglik bayan
En derin saygilarimla ve sevgilerimle
ilk adımını ilk sözcüğünü ilk dişini görmedim hiç birinde yanında yoktum paylaşamadık canını yakıyor insanın her sabah aynı hüzün hadi oğlum iş saati geldi ananeye gidiyoruz sizi okadar çok iyi anlıyorum ki tarifi hiç bir kelimeyle mümkün değil canımdaki candan her sabah ayrılışım her gün aynı resim yüreğinize kalaminize sağlık
bende hep ayrılmak zorunda kaldım kızımın anne dediği ilk an yanında yoktum. onun anne deyişine sevinirken ben niye yokum yanında diye göz yaşı döktüm...şimdi anlamıyorlar belki beni. ilerde anlamalrı ise tek temennim...kanayan bir yaraydı benimki ve sözleriniz tuz bastı...yüreğinize sağlık...sevgi ve saygıyla kalın...