İş Görüşmesine Gitcem
O değil de;
Kaldırımda minibüs bekliyor. Saçlarını kabartmış, mini eteğini topuklu ayakkabılarını giymiş, makyaj tastamam.
Kısmette bizim minibüs varmış. Nasip tabi...
Kartal’dan Küçükyalı’ya kadar geldik. Hanım kızımız, ’bu minibüs E-5’e çıkıyo dimi? diye sordu. ’Hayır’ cevabını aldı.
Şoför, kızımızı doğru yerde indirip doğru arabaya binmesini sağlamak için, ’E-5’ten nereye gideceksiniz?’ diye sordu.
’İş görüşmesine gitcem...’
Hiç kasmadım kendimi... kahkahayla güldüm. Aklıma trafik polisinin kırmızı ışıkta geçen kadını durdurup ’hanım hanım, nereye cidiysun!’ nidasına, ’eltim cile ciduyrum’ diyen kadın geldi...
O değil de;
Şoföre, ’aaaa gene mi sizzzz, akşam da sizin arabaya binmiştimmm’ diyen kıza da güldüm tabi.
O değil de;
Boş yer olduğu halde kadınların neden ısrarla ayakta gitmek istemelerine henüz bir anlam veremedim. Bildiğim tek şey şoförlerin bu duruma delirdikleri...
Yer yok diye yolcular binmek istemiyor oysa arabada boş yerler var. İlginç tabi.. Adamın delirdiği kadar var...
O değil de;
Bazen de tam tersi oluyor...
Araba tıklım tıklım dolu. Kibar bir beyefendi hanımefendiye yer veriyor. Kadında bir çalım bir çalım. Adamın yüzüne bile bakmadan verilen yere oturuyor. ’Ben kadınım, verceksin tabi!’ edasıyla.
Ne bir teşekkür ne bir gülümseme... inanılmaz bişey...
O değil de;
’yollar yollar beklediğim/yollar yollar terkettiğim/yollar yollar asfalt kader/yollar yollar beklediğim/yollar yollar terkettiğim
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
He valla bunların aynısından en az ontane düşer önüne ortalama olarak günde.
Bi gez İstanbul'u bak ne cevherler var.
Metroda inmek için düğmeye basmaya çalışanından tut da,
Diğerlerini tutma.
Bi de muhabbetler var gide gele İETT şüferleriyle ahbap-camış ilişkisinde olanlar.
Bu hallerin bir o kadar fazlası yaşanır her gün otobüslerde dolmuşlarda .
Görmek önemli de görüp yazmak bi başka.
Bi de şu " siz şöyle geçebilir misiniz?" diyen organisation opretionel personal (O.O.R.P) denilenler var.
Bi gün bana rastladı "siz şöyle geçin" demez mi?
Ben de "diğerleri bi yerleştirin de ben de geçerim yerime " diyince durdu.
Sadece durdu tabi ki.
Bu sütlaç tadındaki yazı sebebiyle teşekkür eder,başarılı çalışmalarınızın devamını diler ve talep ederim.
Selam ve sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
:)))) Ahbap-camış ilişkisi :))))))))))))))))))))) Allam yaaa
O qué
Öldüm gülmekten ...
Sevgiler ikinize :D
erolabi
E bu kadar muhteşem bi tespit olur da,yorumu da güzel olmaz mı?
Güzellik ondan.
Saygı benden.
Tesekkür etmekten kaciniyorsa bir bayan ürekek yetismis biriymis demek ki.
Sanki yiyecekler yer verenler.
Iste medeniyet eksikligi.
Gülünecek ne cok sey var düsününce
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
hicbitmez
herseyi yanlisa yoranlarda var yoksa niye kasilsinlar bukadar.
aslinda az önce dedigim yanlis oldu
ne cok aglayacak seyimiz var düsününce diye düzeltiyorum.
Esma KAHRAMAN
:) Velhasıl komik insanlarız.
erolabi
Biraz bizim bayan milletimiz kopleksli bu konuda..
Erkek milletimiz de sapıklık nerde başlar nerde start verilir bilmediğinden .
İşte Yüce milletimiz böyle.
Katlıyıcaz mecburen
Vay be.
Küçükyalı ha.
Acemi birliğim, Levazım ve maliye okulu, ulusoy tesislerinin hemen üstü, harikaydı, tek sıkıntım hafta sonları Merter'de oturan ablama giderken belediye otobüsüyle yaptığım uzunca yolculuktu.
O değil de.
Size denk gelen numunelik yolculardan bana da denk gelse sıkıcı olmazdı belki o yolculuklar.
O değil de.
Yine güzeldi.
Selam ve Sevgiler sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) uzun bir yol. Arada kocaman bir deniz ve martılar...
:) Numunelik değiller aslında... onlardan o kadar çok var ki... :))))
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
iş görüşmesi haaa
:))))
:)))
:))))))))))
eğer gülme krizim biterse yine gelirim
sevgimdesin sayın yazarım
iyi bayramlar
Esma KAHRAMAN
:)))))))))))))))))))))) Yine olsa yine gülerim
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım
Esma KAHRAMAN
Kadınlar niye ayakta gider? Zannımca anneleri kundanlarını fazla sıkmıştır...
:) O değil de;
Sevgilerimle Sayın Yazarım
AYSE 09
Esma KAHRAMAN
Mehtap ALTAN
Eserleri fazla satan yazarlar naapıyolar ?
Etrafımızda olan-biteni yazıya döküyolar.
Esma Kahraman naapıyo ?
İstanbul'da olan-biteni yazıyo.
Abartıyo mu ?
Hayır.
Peki,kırpıyo mu ?
I,ıh.
Peki,niye bu kadar keyifle takip ediyoruz ?
Bilmem!
Peki,ben niye çatlıyorum ?
Onu da bilmem!
"Ben niye yazamıyorum" diye mi ?
!......
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.