- 1355 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
1-2 3- 4 -5 6- 7 -8 9..... BAK GEÇİYOR YILLAR.
1-2 3- 4 -5 6- 7 -8 9.....
BAK GEÇİYOR YILLAR..
Hayat nasılda çabuk geçiyorsun böyle, sanki bir sabun gibi kayıyorsun yüreğimizin avuçlarından.
1 2 3 4 5 derken oluvermişim bir nokta..!!!!!!!
Sen günü gelecek tüm yaşamımıza,gözyaşlarımıza,sevgilerimize,sahip olduğumuzu sandıklarımıza nokta koyacaksın biliyorum.
Ama hayat bu biz bu kuralı bile bile gelmişiz,yaşıyoruz,yıllarla yarışıyoruz.
Büyümek ve büyümek ah,ne kadar da sancılı,var mı bir çatı katı saklansak da acılar, tüm kötülükler geçince ortaya çıksak.
Olmaz olmaz düşünme hiç,yaşlarını ve yıllarını yaşayacaksın,onlar sana değecek ve sen onlara.
Zaten alışmışsınızdır artık, bir alıp bir vermekten aslında yıllar en büyük sığınağın senin.
BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM !!!!!!!!!
Yağmurları çok seviyorum,sonbaharları hep özlüyorum.
Ben bir limansam eğer,sevgi gelsin yüreğimin kucağına,gözlerimdeki uçsuz bucaksız ülkeye yerleşsin.
1 2 3 4 5 6... bak olmuşsun tam 36 aşk senin için kim bilir ,hangi yaşında saklı,saklambaç , devam ediyor.
Bak söz verdin kendi kendine bu yıl gözlerini çok yormayacaksın, yazık onlara ne suçları var hep yükleniyorsun, ağlıyorsun çok...
Ağlamak da yaşamın parçası ama dozunu ayarla eski ama eskimeyen romantik ve hiç büyümeyen çocuk.
Ah küçüklüğünü hatırla , sende hep heyecan hep vardı , ve bu hikayenin başlangıcında,bugün mü?çok......... hemde çok..
BİLMİYORLAR Kİ..sen içinde , durmadan akan ve coşan bir nehir taşıyorsun.
Ama bir ceylan da var kalbinin bir köşesinde,küçücük bir kız çocuğu hep ürkek ve sevgi dolu.
. ARKADAŞLAR
OLMAZSA olur mu dediğimiz bir sayfa, yaşam bir romansa onlarda o sararmış yapraklarda gizli..
Bugünün, dününün, hayallerinin, isyanlarının ve özlemlerinin parçası,kimi zaman gelip de yüreğine yerleşir olur bir sıcak el sıkı sımsıkı..
2010 PENDİK
Vezne ve yeni ama kalıcı dostlukların ilk basamağı,Mehmet Ali; benden hiç almayan ama veren arkadaşım dost romanım,asil yürekli ve sağlam..
Çiçek, ismi gibi yüzü gözleri ve gönlü hiç kurumayan bir çiçek;ellerimi ve yüreğimi tuttu, bırakmıyor da..!!!
Onu çok seviyorum asil,hani derler ya erkek gibi kız o işte öyle,verici almayı düşünmeyen ,yürekli...
Şebnem, sarışın,neşeli candan sımsıcak ve gözyaşlarımın değdiği ve bana hep yüreği yanan arkadaşım şarkılarımın ve benim dostum..
Şarkımız mı ?, hayat sen ne çabuk harcadın beni..!!!!!
Aslında o bir çelişki hayat mı bizi harcıyor biz mi hayatı..
Bu arada, Şebnem seni çok seviyorum..
TUZLA
Yeni iş yeri ve yeni sayfalar, farklı dostluklar..
Gönül; eleştirmenim,hocam,yön göstericim sanki pusulam..ve de gönül bahçemin gülü..
çok seviyorum çok..
Saliha abla dalgalı ve de coşkulu bir deniz, gözleri ve yüreği sıcak sımsıcak, sanırım romanımda olacak, ortak noktalarımız çok..
Melek ya olmaz, böyle bir şey ismi gibi çok iyi, dost gözyaşlarımın değdiği, yürek yangınlarımın takipçisi,şarkılarımın ortağı benimle ağlayan,yüreğimi en çok hisseden hep destek ama hiç köstek olmayan..
Melek, kalbi ve yüzü bir bütün iyilik timsali ve tüm arkadaşların en sevdiği bir yürek sıcak sımsıcak.. onu gerçekten çok seviyorum..
Derya kısa zaman oldu ama çok derin bir okyanus,insan sarrafı, dürüst ,beni seviyor..
Deryayı hep görmek isterim kalbi derin ve güzel onuda seviyorum çok..
Ezgi, bir dünya , çok renkli bir roman ve çok gizemli ama bunu iyi saklayabilen küçük ama olgun bir kız..
Hanife, çok asil, güçlü, gururlu gönlü zengin ince düşünceli..
Esra heyecanlı,coşkulu ve kibar..
Ayşegül,çok derin dünyası olan ,çok başka ülkedeymiş gibi yaşayan içinde keşfedilmesi gerekli çok özel bir kalp taşıyan yüreği dolu, sevgi kokan ,hasret kokan arkadaş..
Esra 2 avukatımız,güzel şık bir çiçek gülümseyen gözlerin ve yüreğin sahibi..
Tuba iş yerinin güzel gülü,bahar çiçeği..
Nurgül mavi gözlü çalışkan, ana kardeş arkadaş dost ve çok sıcak..
İŞTE BÖYLE BİR DOĞUM GÜNÜ
1 2 3 4 5 6 … İŞTE GEÇİYOR YILLAR..
Seneye bu yıl neredeyiz,ne olacak, yeni bir iş yeri belki,beklenen liman, özlenen sevgi uyuyan başarıların uyanışı.
Belkide mutluluk dalga dalga gelecek ve tüm kötülükleri silecek, kucağımızdaysa sadece iyilik ve sevgi kalacak...!
GEÇİYOR YILLAR.. HEM ACI HEM TATLI..!!!!!!!!
H.Nilüfer Karataş
YORUMLAR
"var mı bir çatı katı saklansak da acılar, tüm kötülükler geçince ortaya çıksak."
Yok tabiii,, ben de hep şöyle düşünündüm bu mevzuda, uykuya dalsak,,, ve bir zaman sonra uyansak, ama acılarımızdan arınmış bir şekilde, istediğimiz mutluluk,, para pul önemli de olsa, mutluluğun ve sağlığın yerini tutmuyor,, sağlığını kaybedenin çok parası olsa ne yazar??? Gönül bu,,, hep yazar,,
Arkadaşlarını tasvir ederken, içlerinde hiç mi olumsuz düşüneni, aksilik yapanı ve huysuz olanı yok,,, bakış açısı tabii,, nasıl bakarsan öyle görürsün,, sen bir anlamda kendini tasvir etmişsin,, hep güzel düşüncelerin. Dikkatimi çeken bir husus da şu oldu; arkadaşlarına, samimi olanlarına " benim romanım" diyorsun,, ne güzel bir benzetme.. herkesin bir romanı vardır ve her kişi aslında kendi romanının baş aktörüdür,,, figuranlar ise çevremizdeki nesnelerdir, samimilik kurmadığımız kişilerdir,,
Yazıların birbirinen leziz,,, bitirmeye kararlıyım tüm hepsini,,
Şunu söyleyebilirim ki, sen büyük bir okyanussun,, gizem var derinliklerinde,,, muhteşem bir manzara var derinliklere indikçe,,
Ben görebiliyorum,,, kalemin de güzel,,,
hayatın en güzel mevsimi bence 36 yaş...hayatın tadını çıkarma çağları bence...siz de sanırım dolu dolu yaşayanlardansınız benim gibi hayatı, ne güzel, nice nice mutlu yıllara...
gaybana geceler
yaşam bir kereyse eğer;yaşama güzel bakmak lazım ve de gülümsemek..
Bu nasıl güzel bir yazı böyle gaybana geceler.
İçim burkuldu aniden, sadece 1 2 3 4 5 6 7 8 9 biraz daha uzatmalıydın bence.35 e kadar falan.Daha etkileyici olurdu.Tabii benim görüşüm.Bir de şu semt meselesi, hep Anadolu yakasından bahsetmişsin, o da kötü.Biraz Avrupa yakasına da geç, ondan da bahset.Kesin okuyucu daha çok zevk alacaktır.Ama yine de sizi okumak büyük keyif.
36. yaşgününü şimdiden merakla bekliyorum.
Kutlu ve mutlu olun.
gaybana geceler
KİMBİLİR 36 YA GİRMEK NASİB OLURSA TABİKİ
YAŞAM SU GİBİ NEREYE AKARSA.