AŞKA KUCAK AÇMAK
Aşka sarıldığımda ayağım yerden kesiliyor gibi oluyor. Aklım allak bullak kıvamına abone oluyor. En damar şarkılar beni buluyor, aşka merhaba dediğimde...
Aşık olunca nice hale dönüşüveriyorum rahatlıkla. Çocuklaşıyorum, duygudaşlığım artıyor, deliliğimin sınırları genişiliyor ve belalı bir duruma yelteniyor başım yirmi dört yaşımı unutarak...
Aşka kucak açtığımda, içime özgür baharlar üşüşüyor. Dünyanın acılarını, kederlerini, sefaletlerini, kıyametlerini, haksız ölümlerini unutuyorum hemen. Güllük gülistanlık adımlarla yürümeye başlıyorum aşkın ellerinden sımsıkı tuttuğumda. Gerçeğimi aşkta görmek mutlu ediyor beni. Kokladığım çiçeğimi sulamak, en hayırlı iş olarak kabul ediyorum. Aşk öbeğimi öpmek, ruhumu acayip gıdıklıyor...
Aşkla bir başka insan oluyorum, her yanı aşk kokan...
Sersemletiyor normalliğimi aşk. Kuşatıyor benliğimi ansızın, kıymetli vakitlerimde. Gecelerimi bana sormadan kendine ç-alıyor. Gündüzlerime haksızlık olur demeden güneşim tadında canıma hükmediyor. Aşk bu deyip, bana da teslim bayrağını çekmek kalıyor. Yoksa iflah olamıyorum gazabından aşkın. Yoksa günlerim vasat geçiyor aşksız...
Aşksız her salise eşittir kötüyüm demektir...
Aşka inanmayanlardan hiç olmadım, olmayı da düşünmüyorum. Aşk her an bakım istiyor. Aşk, her zaman güzelden yana. Aşk daima ilginin üzerinde dalgalanmasını istiyor. Aşk muhatabını ellerinde oynatmak istiyor. Aşk, sev beni seveyim seni felsefesinde poz veriyor. Aşk susmaya alışkın değil. Aşk, sevenin yüreğinden çivilenmek istiyor derin derin. Aşk, her şeyiyle sevilmeyi bekliyor. Aşk, beklemeye hiç gelmiyor...
Aşkta karar kılmak da, benim nefesim olmuş. Kanıma karışmış alfabesi. Ciğerlerime nüfuz etmiş karşı konulmaz gücü. Düşüncelerimin baş tacı olmuş kırmızı fikri. Düşlerimin ilk sırası olmuş gelişi. Varlığımı esir almış varlığı. Kendimi bildim bileli aşk yolculuğum devam ediyor. Bu, şiirlerimle, mektuplarımla ve naçizane satırlarımla ve bilmediğim suskunluklarımla yer yer kendini ele veriyor. Ve aşkıma iyi bakma derdindeyim hep...
Aşkla kalmak ve öylece yaşamak;YAŞLANDIRMIYOR BENİ, aksine gençliğime gençlik iksiri aşılıyor onunla her karşılaştığımda, onunla her konuştuğumda...
..................................
Mehmet Selim ÇİÇEK
5 Mayıs 2011,,,12.54
Kadıköy,İSTANBUL
şafak:010-balıkesir-