- 718 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yorum yapan arkadaşlara teşekkur ediyorum sağ olsunlar ve ayrıca benım siyasi bir karakter olarak değil T.C. vatandaşı olarak görsünler lutfen Ben bir siyasi parti liderini değil Cumhuriyet'in bir projesini eleştiriyorum
Fatih Cinar
yasinmertuskan
Genç Yazarımız yazmaya devam ediniz.Eleştirilerde haksızlığa uğradığınızı düşünüyorum.Dayanaksız sırf takım taraftarlığı mantığıyla eleştirmek yerine daha güçlü karşı tezler fikir dünyamızı zenginleştirir sanırım. Birilerinin adamı olmadan çıkarlarınıza ters düşse bile yazmaya devam ediniz.Eleştirilmek fikirlerinizin dikkat çektiğini gösterir.İçinde sadece; nefret,öç alma hırsı,kendini kayırma dürtüsüne sahip olanlar tabi ki etrafa saldıracaklardır.Demokrasinin olmazsa olmazı başkalarının düşüncesine katılmasakta saygılı olmaktır.Birde üslubunuzu bozmadığınız için tebrik ederim.
yasinmertuskan
Saygılar
Ne kadar sığ düşünüyoruz değil mi?
Niye azıcık ilerlemek, yeni birşeyler yapmak istesek birileri çelme atıp duruyor?
Proje değil aslında, bu projeyi dillendirenlere saldırılıyor.
İşte ben bunu anlamıyorum. Niye şucu bucu olmadan bakılamıyor.
Niye iyi olana güzel olana hakkı teslim edilmiyor?
İleri Türkiye, ileri .. Bakma arkana sen hep ileri ...
yasinmertuskan
O qué
Tartışmak gibi bir niyetim yok. Sizin fikriniz size, benim fikrim vatana hayırlı olsun :)
Mutlu kalın
1. köprüyede karşıydılar...2. köprüyede...3. köprüye köpürdüler...yapılan her hizmeti yandaşları anayasa mahkemesine danıştaya yollayarak yürürtmenin dudrdurulması istemine dudak yaladılar....her şeye her hizmete karşılar..cami inşaatlarına ilk önce onlar karşılar...ama her nimetten de sonsuz faydalanmaktan da geri kalmazlar....2023 e az kaldı bu çağ dışı yobazlar istesede istemesede yola gelecek...
yasinmertuskan
2023 biraz açar mısın?
sanavberi
yasinmertuskan
Yıllardır o laikliyin ekmeğini yiyorsunuz iki
Meslek seçimi yapmadıysanız senarıst olmanızı öneririm.
Gurur duyacaginiza elestiriyorsunuz. Yok yani, elestiriniz dogru durust olsa gam yemem...Ama bu kadar sig bir elestiri gormemistim dogrusu...Zamaninda bogaz koprusune de karsi cikmislardi, ama simdi usutnden geciyorlar.
Silivriden meclise tunel acanlara tik yok, ama memleketin yararina olan bir projeye saldiriyorsunuz...
Anlamak mumkun degil...
Biraz basiret, biraz ufuk, biraz dusunce lutfen...
Fatih Cinar tarafından 5/5/2011 1:22:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
yasinmertuskan
Tünel mı kazmışlar?
Silivri'den bahsettiğimi hatırlamıyorum ama bir makaleye bu kadar hiddetlenen siz yargılanmadan bu kadar ceza evinde kalsanız değil ankara meclis orta doğuya kadar kazarsınız...
Fatih Cinar
Daha iki yil etud edilecek bir projeye bu kadar karsi cikmaniz fevkalade anlamsiz...
Yoksa siz iki yillik etudu iki gunde yaptiniz mi?
Bir isi uzmanlarina birakmayi ne zaman ogrenecegiz?
yasinmertuskan
Sadece bu proje'nın T.C. ye bir faydası olmayacağını düşünüyorum.