- 848 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
rüzgar
dinle yalnız kaldığında rüzgarın mayhoş eden sesini. dinle çünkü o ses sana aşkı anlatır. hızlı gelir, sert eser, çabuk biter, ve gider. dinle, bazen gözlerin sulanır, bazen kalbin acır, bazen pişman olursun ama sen yinede dinle ve sakın vazgeçme çünkü rüzgar aşkın ta kendisidir. bazıları şanslıdır, önceden sezer ve kabuğuna çekilir. bazıları şanssızdır, o rüzgar o adamı ta onikiden vurur ve adam rüzgarın verdiği mayhoşlukla görmez etrafını, görmez önündeki tümsekleri, çukurları. tabi sen yinede dinle rüzgarı ama sakın çıkma kabuğundan. çünkü çıktınmı bir kere bir daha vazgeçemezsin rüzgardan. rüzgar seni nereye götürürse orda bulursun kendini ve gözlerini açma cesaretinde buluna bilirsen görebilirsin halini ama sen yinede vazgeçme dinle rüzgarı. çünkü bazen doğru rüzgar bulur seni sen o güne kadar çıkma kabuğundan. doğru rüzgar seni her çukurdan atlatır, her tümseği tırmandırır. senin karşından değil doğru rüzgar senin arkandan eser.
sakın çıkma kabuğundan ama dinle rüzgarı çünkü bir gün mutlaka bulur doğru rüzgar seni . o zaman sakın o rüzgarı bırakma sarıl ona, git onla ve nereye diye sakın sorma.
KABUĞUNDAN ÇIKMA DIŞARI TAKİ DOĞRU RÜZGAR SENİ BULANA DEK...
FURKAN DEMİRTOP
YORUMLAR
KABUĞUNDAN ÇIKMA..
Dinle... Dinle yalnız kaldığında rüzgarın mayhoş eden sesini.
Dinle... Çünkü o ses sana aşkı anlatır.
Hızlı gelir, sert eser, çabuk biter ve gider.
Dinle... Bazen gözlerin sulanır, bazen kalbin acır, bazen pişman olursun!
Ama sen yine de dinle ve sakın vazgeçme çünkü bu rüzgar aşkın ta kendisidir.
Bazıları şanslıdır... Önceden sezer gelişini ve çekilir kabuğuna.
Bazıları ise... Şanssız...
O rüzgar, adamı tam on ikiden vurur ve göz gözü görmez, rüzgarın verdiği mayhoşlukla kaybolup gider.
Görmez önündeki tümsekleri, çukurları.
Tabi sen yine de, dinle rüzgarı. Yine de, sakın çıkma kabuğundan. Çünkü çıktın mı bir kere, bir daha vazgeçemezsin bu rüzgardan. Seni nereye götürür, nereye savurursa orada bulursun kendini ve gözlerini açma cesaretinde buluna bilirsen görebilirsin perişan ve düşkün halini. Olsun, yine de vazgeçme aklını başından alan o rüzgarı dinlemekten.
Bekle, bazen doğru rüzgar bulur seni, o güne kadar çıkma kabuğundan. Senin için esecek olan bir rüzgar, seni her çukurdan atlatır, her tümseği tırmandıracaktır. Senin rüzgarın olduğunu, karşından değil de ardından estiğinde anlayacaksın.
O gün gelene dek, sakın çıkma kabuğundan ama dinle esen tüm rüzgarları. Vakit bir rüzgarın kanadında senin ismini fısıldadığında, sakın bırakma onu. Tutun rüzgarının kollarına, git seni nereye götürüyorsa ve tek bir soru bile sorma, sorgulama olup biteni.
KABUĞUNDAN ÇIKMA DIŞARIDA Kİ DOĞRU RÜZGAR SENİ BULANA DEK...
Çok güzel bir tema yakalamışsınız, böylesi bir düzenlemeyle katkıda bulunmak istedim. Selamla...