Nazlıcan / 1 / Ben de bir Esra’yım
Tarih:19 Aralık 2008 Cuma 17:46:13
RE: manevi destek
---------------------«»---------------------
nazın sevdası ( 12/19/2008 )
---------------------«»---------------------
Sayın hocam
Ben 31 yaşında bir bayanım. Maalesef hem bilgisiz, hem fikirsiz yaşamaktayım. Sizden yardım bekliyorum. Ben de bir Esra’yım. Lütfen bana cevap yazın.
Saygılarımla Nazlıcan.
---------------------«»---------------------
Nazlıcan hanım,
Hayırlı akşamlar olsun. Cuman mübarek olsun.
Sayfiye’yi okuyor musun? Blok sayfamda yayınlanıyor. Her ikisini de takip etmeni istesem, yapar mısın? Lütfen.
İki gündür yeni bir arkadaşımızla yazışmaya başladık. Çok akresif. Bütün ruhsal enerjimi ve zamanımı ona harcıyorum. Dualarım ve dikkatim onun üzerinde yoğunlaşmış durumda.
Onu sakinleştirip, rahatlatmak için bana birkaç gün tanır mısın?
Bu arada sen Sayfiye’yi oku. Esra’yı bir sefer daha oku. Oradan kendine notlar al. Söylediklerimin çoğunu senin için de önerebileceğimi farzet. Duaları bir deftere not et ve ezberinde olmayanları ezberle. Yeniden yazışalım.
Umulur ki yararımız dokunur.
Selam üzerine olsun. Allah yardımcın olsun.
---------------------«»---------------------
…sevdası ( 12/20/2008 )
---------------------«»---------------------
Saygıdeğer hacı âli bey,
Bana yazdığınız cevaba çok sevindim İlgilendiğiniz için teşekkür ederim. Benim de sizinle paylaşmak istedim bir konu var. Bana yardımcı olmak istediğinize çok sevindim. O günü sabırsızlıkla bekleyeceğim. Müsait olduğunuzda bana da yardım edeceğinizden eminim. Ben Esra’dan bazı notlar aldım. Ezbere başladım bile. Seviyeyi bulup okuyacağım. En kısa zamanda sizinle görüşmek istiyorum. İlgilendiniz, bu yoğun zamanınızda bana da yer verdiğiniz için teşekkürler. ALLAH yar ve yardımcınız osun. ALLAH RAZI OLSUN, SİZDEN. msj bekliyorum. Saygılarımla.
Tarih:20 Aralık 2008 Cumartesi 14:31:53
RE: RE: RE: manevi destek
İyi günler Nazlıcan hanımefendi,
Tamam. İnşaallah önümüzdeki günlerde daha sık ve faydalı görüşmeler yapabiliriz. Şimdilik siz o mektuplardan yararlanmaya devam ediniz.
Saygılar.