- 796 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hiçbir suç,tek başına işlenmez
Kanser hastası kızının gün ve gün erimesine şahit oluyordu yaşlı gözleri.Çok değil kızının birkaç aylık ömrü kalmıştı.Tüm ailesi ,doktorlar umudu kesmişti.Ha bügün ha yarın ölecek diye ümitsizce beliyorlardı.Yaşlı adam farklıydı ,sevgiliydi o,babaydı o,candı o,canıydı o.O güç vermeliydi ,kızına destek olmalıydı.Kızının her uyandığın da yanı başında bekliyordu.Kızda bu duruma çok üzülüyordu.An ve an ölüme giderken babasının üzülmesine katlanamıyordu.Baba ben ölecem diyecek oldu.Sus ,sus ne olur sus.Bak bügün de ölmedin hala yaşıyorsun,bak hala nefes alıyorsun.Nefes alıyorsun nefes.Sen nefes aldıkça umut var.Ümidimi kesmem diyordu.Gözünden süzülen yaşlar sakalın ıslatıyordu.Yaşlı adam ölüme giden kızına hala destek olup ümit veriyordu.Kızcağız babasının sakalına doğru süzülen yaşları siliyordu,sonu yaklaşmıştı, biliyordu, babasına muziplik yapmaya çalışıyordu ama oda gözyaşlarına hakim olamıyordu…..umut böyle bir şey işte.imkansızlıklardan ümit çıkarmak böyle olmalı.can bedenden çıkmadan büyük konuşmamalılıyız.Karşılıksız aşkta da ümit bunu gibi değilmi.Hep bir tatlı söz,güzel bir bakış bekleriz,umut olacak birşey bekleriz,sevdiğimizin begeneceği seveceği birşey bulmaya çalışırız,en güzel sözleri söyleriz,onu dünyada başka bir yere koyarız,hayallerimizin orta yerinde onun yeri vardır,bekleriz sabrederiz,uzaklarda telefon ucunda yada msn de selam vermesini bekler,bize değer verdiğini ,insan yerine koyduğunu hissetmek isteriz.Basit bir selam bile almayınca değer verdiğimiz herşey sonumuz olur,kendimize acımaya başlar,aşka tövbe ederiz,zorla onu kötülüğe teşvik ederiz,hayır demek için yeni fırsat kollarbahaneler üretiriz.bunca şeyin tek nedeni bize bu kadar değer veren insanı kendimize layık görmeyişimizdir.Ve ona en ağır duyguya sürekleriz elde etme isteği duygusu.Elde etme isteği ortaya çıktıkan sonra artık o insana değer verseniz de anlamı yok,bir kere onun duygu katliamının nedeni olmuşsunuz ,yaraları sarmaya kalksanızda saramazsınız.Çünkü hiç kimse açtığı yarayı kapatacak kadar güçlü değildir.Birde üstüne kalkıpalay ederriz zayıf düştün ,aciz kaldın diye.Kadının aşkında adalet yok,hırsızın da hiç suçu yok.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.