- 1560 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
VEDA
VEDA
İki yılı aşkın bir süredir ferdi olmaktan keyif duyduğum
,şiir ve dostluk adına çok şeyler öğrendiğim Edebiyat Defteri ne
gördüğüm lüzum üzerine daha şiir eklememe kararı almış bulunmaktayım.
Tamamen şahsi kararımdır .Özellikle Edebiyat Defteri yöneticilerine ,
Bu ana dek zamanını şiirlerini yüreğini paylaştığım ,selamlaştığım, kelamlaştığım tüm dostlara teşekkür ediyorum.
Farkında olmadan üzdüğüm kırdığım kişiler olmuşsa hepsinden binlerce özür diliyorum.
Emeği olan tüm Edebiyat Defteri ailesinden haklarınızı helal etmenizi istiyorum
Ki benim varsa helaldir
Ömrünüzün şiir gibi geçmesi duasıyla.
Yolunuz açık başarılarınız daim olsun
YORUMLAR
Kadir kardeşim sanırım dün bir şiirde bir yorum okudum sizin vedanızla ilgili, konuyu bilmediğim için araştırdım ve bu veda yazınıza ulaştım.
Ben kurulduğundan beri yani beş yıldan beri buradayım, öyle insanlar tanıdım ki anlatamam.
Onlarca taşlama ve hiciv yazdım onlarla ilgili, tartıştığım insanlar oldu ama vedayı hiç düşünmedim.
Kadir kardeşim bu sanal alemde kimin ne olduğunu kestirmek zor dostum deyen adamın iki şiirine yorum yazmazsan seni anında satar, çok azdır adam gibi adam ki öyle dostlar da edinmedim değil.
Bakın bir veda yazısı yazmışsınız hani nerede şiirlerinize yorum yazan onlarca insan, neden gitme diyen bu kadar az, çünkü bir çoğu yorum dostu, yorum yoksa onlar da yok.
Ve böyle insanlar için yani belki sizi kıran maskeli ve çok yüzlü insanlar için bu güzel site bırakılmaz.
İnadına kalmalı ve güzel şiirlerinizi onların gözüne sokmalısınız.
Selam ve Sevgimle.
Kadir kardeşim, hayırdır... sen bir şeye alınmışsın ama neye?
Defterimizin yönetimi mükemel yürekler kadirim... Bütün arkadaşlar inan bana adam gibi adamlar
özel melelen mi oldu, bilmiyorum ama aramızdan gitmeni istemiyorum
yine şiirlerine selam duracağız burada
selam ve saygılar yiğit yüreğimize...
Kadir YILDIZ
ama kararımın site yönetimiyle uzaktan yakından alakası yok.
hiç birini tanımam. ama teşekkür ettim özellikle yöneticilere.
kimsenin kişiliği ile de alakalı değildim. amacım sadece şiirdi.bundan da payımı aldım
belki de ayrıca not düşmeliydim ama geçti .
bu sadece kendi ayarlarımla ilgilidir.
selam ve saygımla
Kadir ne oldu ablam ya.Benim gözlerim yaşararak okudum.Seni böyle şiirlerini bizden mahrum edecek kadar inciten ne.
Biliyorumki kişiliğinden asla ödün vermezsin.ama seni ne incitmişse bizde senin kadar incindik.Bu gemide beraberiz unutma...senin derdin benim derdim.Senin olmadığın bir yer bize keyif vermez inanki.herşey beraber.
selam ve sevgiler....
A.yıldız tarafından 5/4/2011 2:36:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kadir YILDIZ
teşekkürler her daim yüreğine
gerçekten kararım site ile alakalı değil. şahsımla ilgili.
yoksa her şeyi paylaşırdım
bu bana ait bir sorun ki.
hallettim de
sizlerin şiirlerini okuyacağım her daim.
kalemin elem yazmasın
selam sevgi ve de saygımla
Merhaba Kadir Bey, yazınızı görünce bir öykü diye atladım ama maalesef bu bir gerçek veda ve beni çok üzdü. Siz yine düşünün ve her kime öfkeniz hasıl oldu ise, öfkeniz geçince tekrar yazın. Sizin gibi değerli bir arkadaşı , şairi kaybetmek beni üzdüğü gibi birçok arkadaşımı üzeceğinden eminim. Tekrar düşünün diyorum. Bizler burada can can olduk.
saygı ve sevgimle.