- 990 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Küçük MutluluğuM...
Karanlık kalbimin küçük mumu, Baklamaya kıyamadığım, dokunamadığım mutluluğum... Bilmezdim, bilmezdim bu kadar seviceğimi. Ne oldu, nasıl oldu bilmiyorum. Ama artık kalbime hükmedemiyorum. Kolay değil biliyorum.Sığmıyosun kalbime, yok oluyorum. Ama bi yolu yok, bi caresi de. Düşünmemeye çalışyorum hep, görmezden geliyorum kalbimdekileri ve seni. Zor, çok zor hemde. Susturuyorum kalbimi, becere biliyomuyum bilmiyorum. Yıkık dökük kalbimin üzerine seni inşa etmekten korkuyorum. Seni kaybetmekten korkuyorum. Çok korkuyorum hemde. Tut elimden kaldır beni demeye cesaretim yok, güçüm yok. Mutluyum, çok mutluyum senin düşününce bi heyecan kalplıyo kalbimi. Durduramıyorum. Sana tamamen aşık olmaktan korkuyorum, Sevmemem lazım. Görmemem,duymamam, bilmemem lazım biliyorum. Unutmam lazım mutluluklarımı. Umutlarımı unutmam lazım. Tamam görmiyim, bilmiyim, duymiyim ama sen beni sev yine. Yine bak öyle, olmaz mı? Sadece küçük mutluluğum kalsın içimde. Gülüşün kalsın aklımda. Tutamasamda ellerini, bakamasamda gözlerine senin sevginle içimdeli o küçük mutluluk hep kalsın istiyorum. Hep güliyim sen aklıma geldiğinde. Sana güler gibi. Gülüşünü hep görür gibi... yanımdaymışsın gibi. Karanlık kalbimin küçük mumu gibi...:)