- 745 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ÇOK----
İlk gözlerini açtığında,ilk nefes alıp ağladığında ve ilk çocukluk göz yaşları döktüğünde çok şirin olmuyacaksın,çirkin geleceksin dünyaya ,öyle seni kucaktan kucağa dolaştırmıyacaklar,bu bizim altın topumuz ,çok güzel çocukmuş demiyecekler..
ÇOK GÜZEL BEBEKSEN NAZAR DEĞERLER SONRA SANA.
Yetip gelirken kanın pır pır ederken öyle canlı gözlerle çok can yakmıyacaksın,saçların öyle çok havalı olmuyacak,sırım gibi yürürken arkandan laf söyletmiyeceksin...
ÇOK FAZLA BİR GENÇLIK YAŞARSAN KISKANIRLAR SENİ.
Her yanlışa karşı çıkmıyacaksın,çok şey bilmiyeceksin,arkadaşlığa çok uzun boylu bel bağlamıyacaksın,sen çok güvenmiyeceksin tüm dostlarına.
ÇOK SAVUNDUKLARIN SENİ KULLANIRLAR SONRA.
Öyle ölümüne seviyorum lafları yapmıyacaksın,uykusuz gecelerin olmamalı,onu göremezsem günüm iyi geçmez hurafelerine inanmıyacaksın.
ÇOK SEVER VE KAVUŞURSAN SEVDİĞİNİ,GÜN GELİR SIRTINDAN BIÇAKLAR SENİ.
Aile akraba dost yiğen,komşu çok değer vermiyeceksin,çok candan can vermiyeceksin,sıkıntılarında yanında olmuyacaksın,karşılıksız yardım konularına hiç girmiyeceksin,duymuyacak üzüldüm diyerek mümkün olduğunca uzaklara gideceksin
ÇOK ÖNEM VERİRSEN, İÇİNDEKİ SEVGİYİ BİR GÜN ANLAMAZLAR ÜZERLER DÖVERLER SENİ.
Ve gün gelir kendine sorarsın,bunca yaptıklarım nelerdi ve bunca içimdeki sevginin karşılığı bumu olması gerekliydi diye....ÇOK AMA ÇOK SORARSIN,YAŞARKEN TOPRAĞA GİRMENİN NE DEMEK OLDUĞUNU İŞTE O ZAMAN ANLARSIN.ÇOK GEÇ DİYE-TIPKI DÜNYAYA GELDİĞİN İLK GÜNKÜ GİBİ AĞLARSIN.bazıları ağlamak için gelmiştir.ne mutlu tüm olumsuzluklara rağmen AĞLAMAYI seven insanlara......S.A...2011.