- 1432 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kaza,Bela,Kötülükte ve aşkta hayır var mıdır?
Söze babamın başından geçen bir kazayla başlamak istiyorum.ben lise yıllarındayken babam ve amcam arabayla köyden dönüyorlardı.Şehrin girişinde aracımızın 50 metre kadar ilerisinde araç hatalı solamaya kalkar ,o sırada dikkatini araca veren babam aniden yola çıkan yaşlı bir kadına çarpar.Hemen hastaneye götürür ve masraflarını karşılayarak tedavi ettirir.Bu tedavi süreci yaklaşık 4 ay devam eder ,kadın 3 kez ameliyat olur kalçalarından ve tedavi sonucunda yaşlı teyze iyileşir.Olaydan bir sene sonra babamla taziyeye gitmiştik.Yanımıza tanımadığımız biri geldi ve kazayı anlattı.Şok olmuştuk.Hatalı solama yapan aracın aslında yoldan kaçtığını çünkü kendisinin ters şeride girdiğini anlatır.O araç hatalı solama yapmasa babam ve amcam birkaç saniye sonra karşıdan gelen kamyonun altında kalacaktır.Kamyonda araçtan kaçarak tarlaya doğru gitmiş ve babam ve amcam ölümden kurtulmuştur.Babam kadına çarpmasaydı son sürat kamyonun altına doğru gidecekti.Olaya ilk baktığımızda babam dikkatsizliği yüzünden kaza yapmış ve birini zarar vermiştir.Bunda hayırlı bir şey ararsak kadının ölmemesidir ama kamyon şoförünün itirafından sonra bu kazanın hayırlı olduğunu anlıyoruz.İki veya daha fazla insanın ölmesi yerine bir kadının yaralanması daha hayırlı olmuştur.Bazen kötü görünen kaza belalar daha kötü kaza ve belaları engeller.
Her şeyde hayır vardır.iyiliğin de kötülüğünde doğasında mutlaka hayır vardır.herkes kendi özgür iradesine karar verip sonuca razı olmaktadır.Allah herşeyi hayırlı olması için yaratmıştır.Evrene baktığımızda eksik bir şey varmı,bedenimize baktığımızda eksik bir şey görüyor muyuz,gülü elimize alıp koklayınca dikeninden mı korkuyoruz,kadın ,erkek ,bitkiler ,hayvanlar,iyilik,kötülük her şey kendini tamamlayacak sonuca götürecek sıfatlarla birlikte yaratılmıştır.Kötünün kötü olması da iyiliğin değerli ve yerinin bilinmesi içindir.Hayvanlar bitkiler bu canlılar bunun farkında olup Allah ı anarken biz insancıklar oturmuş iyi insanlarla dalga geçiyoruz.,Kötü insanın cesurluğundan ,arsızlığından,ahlaksızlığından iyi şeyler çıkarmışısız.Biz bu kötülerin şirin, tatlı, seksi tutku ,aşk dolu sandığımız için onlarla sevişmeyi hayal ediyoruz.ARKADAŞ biraz da dürüst olacağız, iyi insan sevdiğine kıymaz,evlenmeden bir şey yaşamaz,bedenine ihanet etmez.iyi insan kendini bir et parçası gibi görüp,futbol topu gibi onun koynunda diğerinin koynuna atmaz.
Kötülüğün kendiside hayırlı olduğu gibi her şeyde hayır var,su hayat olsa bile kimseye üst üste 5 lt su içmenin faydası yok ölüm getirir.Su hayattır ama en kötü ölüm de denizde boğulmaktır.Su hayattır ama en iğrenç işkenceler suyla yapılır.Ateşin yaratılması hayırlı ve insan içindir ama elimizi bile bile ateşin içine sokmanın hayırlı yanı yoktur.Elini sokarsan ateşi şerre çevirmiş amacı dışında kullanmış olursun.Ateşin ve ışığın da amacı var,insanla ateşle bazı ihtiyaçları karşılar,ışıkla karanlıkları aydınlığa çıkarırız.Kendimizi ateşte yakarsak bu ateşin suçu değildir,buna Allah izin verdi deyip isyan da edemeyiz,ateş bizi yakmamıştır biz kendimizi ateşe atmışızdır.Allah tan korkuyorsan inanıyorsan itaat ettiğin sürece ateşte yansan da bu yanma sana mutluluk ve huzur verir.
Kötülük kendi kaderini yaşar,her şey yaşanması gereken bir kaderin sonucudur.ne eksik ne fazla herkese de aklının kalbinin kaldıracağı kadar dert verilmiştir.Afrika da insanlar açlıktan ölüyor,İslam coğrafyasında sürekli savaş ve entrikalar var,bunlar baş tacı ettiğimiz Avrupa Amerikan medeniyetinin aşağılık oyunlarından ibarettir.Allahın bu dünyada kötülüklere direk engel olmamaktadır.Şeytan da Peygamberler de insanlarda Cinler de herkes kendine verilen vazifeyi aklı yettiğince yapmaktadır.Biz bir NEFİS sınavdan geciyoruz KÖTÜLÜK BU NEFSİN KORUNMASI İÇİN BİZ TAHRİK ETMEK ZORUNDA, kötülüğün de işlevi budur.Nefsine,erkekliğine,kadınlığına,cinsel isteklerine hitap etmek bizi yoldan çıkarmaktır.yoldan çıkanlar bu dünyayı sıkışıp kalanlar,buna AŞK der,Bu BİR SINAVDIR,İYİYEDE KÖTÜYEDE FIRSAT VERİLMİŞTİR.KÖTÜLÜK KÖTÜLÜKLE YOKEDİLMEZ.kötülükte yapması gerekeni yapıyor.bu da onun doğasında var.Biz Allah ı Kabe yi,Peygamberleri görmeden günahın içindeyiz.ŞEYTAN gibi büyük bir İSYANKAR,Şeytan Büyük İSYANCI diyorum çünkü bu sıfatı hakkediyor.Kolay mı Allah ın huzurunda yaratığı her şeye şahit olup,Allah ın yanında acizliğini bile bile isyan etmek ve iman etmemek.Kötülük Allah ın huzurunda izinle dünyaya gelmiştir.
Biz iyilik edenlere gül mü attık ki kötülük yapanların kafasına taş atalım.Biz iyilerin hakkını vermedik,gidip kötülerin koynuna girdik,alt tarafı bir orgazmlık zaman verdik ama cehennemi de kendimize yol yaptık.Cennetti istemeden iyilik yapıp yolumuza devam edeceğiz.kimse demesin kötülük sonsuza kadar kazanır diye.Kim STALİN’ in ,LENİN’in ,TİTO’nun nun,CENGİZ HAN’ ın,VOYVODA’ nın ,seri katillerin,tecevüzcülerin hırsızların,dolandırıcaların,,kul hakkı yiyenlerin MUTLU HUZURLU öldüğünü söyleyebilir.Kötülük Kötülükle yenilmez aksine güçlenir.KÖTÜLÜĞÜN YANINA SAVAŞMASI İÇİN EN GÜZEL İYİLİĞİ KOYMALIYIZ,ÖYLE VİR İYİLİK OLMALI Kİ KÖTÜLÜK BUNU GÖRÜP UTANMALI HALİNDEN.Ateş ateşi nasıl güçlendiriyorsa kötülüğü yenmek için yapılan kötülükte sadece kötülüğü güçlendirir.KÖTÜLÜĞÜ YENMEK İÇİN KÖTÜLÜK YAPMAK ASLINDA KÖTÜLÜĞÜNDE ASIL AMACIDIR.KÖTÜLÜĞÜN AMACI KENDİNİ YENECEK DAHA KÖTÜ BİRŞEY KEŞFETMEKTİR.bu ölmek üzere olan vatansever bir KRAL ın kendine yerine geceçek iyi bir KRAL araması gibi bir şeydir.
Kaderin her şeyi güzeldir, hayırdır.Ondan gelen şer de hayırlı olmalıdır.Çirkinlik de güzeldir ama bakmasını görmesini bileceksin.ama nefis sahibi asla çirkinliğe bakmaz.onun için çirkinlik kusurdur.o güzel olduğu için Allah ın üstün kulu sayar kendini.Rus ,Roman,Alman ,İtalyan ,İspanyol kadınları bizim Türk kadından daha bakımlı güzeldir.Güzellik üstünlük olsaydı bu milletlerin tüm kadın ver erkekleri cenneti kaplamaları gerekirdi.Bizim insanımız gibi içten samimi değiller,onlar cinselliği sadece ihtiyaç olarak gördüğü için eşlerinin başkasının koynuna girmesine izin verir buna da medeniyet derler.Hayır bizim insanımız daha mert,namuslu,fedakardır daha güzeldir.daha güzeldir çünkü bizim insanımızın içinde Allah korkusu vardır.Nefis için güzel olan akıl için güzel değildir.akıl nefis savaşında aşk işe girmişe nefis kazanır kötülük kazanır.Dinen insanın güzelliği ruhu ve kalbiyle ölçülür.kim kimin kalbini açıp bakmıştır.hepsi bir avuç et parçası değimli ama ona katılan canlandıran ruhun güzelliği önemlidir.Ruhu güzel olanın kalbide güzeldir ,ve tüm kötülüklerle savaşından galip çıkıp bu dünyadan huzurla gider.Herkes 2 metre bez parçasından başka bir şeye sahip değildir.
Kaza ve belanın,kötülüklerin bile hayırlı sonuçlar doğurduğunu bilenAllah ın bu lütfünü anlayan Allah yaratılmışlık sırrına ermiştir,niye yaratıldım ki,bir kere gelecem dünyaya her şeyi yaşayıp gideyim demez,cehennemde hergün binlerce kez dirilmek var öyleyse nasıl öleyim der.Allah ı anlayan insan nasıl öleceğine de karar verir.Allah bizi türlü sınavlardan giçirir.Belalara hastaklıklara muhatap oluruz.sağlık sıhhat gündüzü andırır ve bedenin bayramıdır.Hastalık ise geceyi aydınlatır ve ruhun acı sınavıdır ve bir düşünme sürecidir.O hastalık süresince düşünme vakti buluruz,nerde ne hata yaptığımız düşünürüz ,iyi eş olduk mu,çocuklarımız örnek olabildik mi,namuslu bir hayat yaşabildik mi,Allah ın razı olacağı bir kul olabildik mi vb...hastalık süresince vicdanımızla baş başa kalır yavaş yavaş huzura erereriz.Günahlarımız anlayıp kefaret etmesi için dua ederiz,bedelini ödemeye hazırsak hastalık ise kalbe iyi gelir.ARKADAŞ anlayabilirsen nefis İlâhî bir uyarıdır, seni yanlış yoldan geri çevirir.sen bunu görmeyecek kadar cahil ,basit misin.
Bir insandan ruhunu aklını duygularını kalbini alın geriye bir şey kalır mı.Çevremizde gördüğümüz şirin canlılar kadar olamazlar, insan her şeyi ile bütündür.Bir insanın aklıyla oynamak ruhuna işkence çektirmek duygularını çöpe atmak ona ağır sınavı yaşatmaktır.Ya bu sınavdan gecer yada kendinden geçer.İsyanlara başlar.En kötü isyanları yapar biz bu kötülüğe onu zorla sokarız.Kadınların sevişmek için can attığı kötü adamlar ya,onlar eskiden kötü değiller di,her biri emin olun başka bir aşk acısını esiriydi.Acısını da sizden cıkarırlar ama siz buna zevk dersiniz.bu yeni kötü olan adamlar sizi sadece bedeninizle ilgilenmektedir.işleri bitince kağıt gibi kenara atılırsınız.Aşka düşmüş ,çok seven sahiplenen fedakar bir adam kadının kötülüğünü yenemez.çünkü iyi olduğu için üzülmelidir.kadın kötülüğün içindeyse iyiliğiyle ne yaparsa yapsın kötülüğü yenemez.Çok şeye şahit olur,sevdiğinin yalanlarına,ilgisizliğine,bazen alaylarına … Çok sevdiği içinde aciz görülür çünkü çok sevendir,sevgilisiniz üzmemelidir kıymamalıdır,onu utandırmamalıdır.Çünkü onu utandırırsa kaybedeceğini bilmektedir.Sevilende bir yanı sağlamdır,çok sevildiğini bildiği ve ona mecbur olduğunu düşündüğü için sevenine o kötülüğü yapmaya devam eder…Aşk acısının da hayırlıdır ve yanı bizi duaya götürür,bizi Allah yaklaştırır. Bir gün gelir insana duyulan aşkın aslında geçici olduğunu,şehvet ve tutkuyla ,elde isteğiyle harmanlandığını anlar.Bu ağır sınavın sonucunda bir gün GERÇEK AŞK ‘ın sadece yaratıcıya duyulmasını anlar.Aşk acısı ağırdır çünkü içinde acımazsızlık,vicdansızlık ,değersiz hissettirme, insan yerine koymama,emekleri çöpe atma,yalanlama ,ihanet ve en önemlisi kendi canıyla sınanma vardır.Allah hiç kimseyi canıyla sınava sokmasın….,Saygılarımla SUS EY GÖNLÜM
YORUMLAR
Aşk acısının da hayırlın yanı bizi duaya götürür,bizi Allah yaklaştırır. Bir gün gelir insana duyulan aşkın aslında geçici olduğunu,şehvet ve tutkuyla ,elde isteğiyle harmanlandığını anlar.Bu ağır sınavın sonucunda bir gün GERÇEK AŞK ‘ın sadece yaratıcıya duyulmasını anlar.Aşk acısı ağırdır çünkü içinde acımazsızlık,vicdansızlık ,değersiz hissettirme, insan yerine koymama,emekleri çöpe atma,yalanlama ,ihanet ve en önemlisi kendi canıyla sınanma vardır.Allah hiç kimseyi canıyla sınava sokmasın AMİN ...